“Hier komen we terug”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was niks mis met onze lunch op 15/12 bij Alphen, maar vandaag, 16/12/15 was toch aanzienlijk beter. Mooie ambiance, fraai uitzicht, aantrekkelijk opgemaakte borden, verfijnde gerechten. Als voorgerecht hadden we prawns op Oosterse basis, lekker, als hoofdgerecht een heerlijke heek, resp. lams nek, mals als boter. De fles Semillon uit 2013, van Steenberg natuurlijk, ging hier uitstekend bij. Inclusief bruis water en dubbele espresso was de rekening R 880. We maakten direct een vervolg afspraak. Begin januari!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Bistro Sixteen82
Bekijk de nieuwste beoordelingen

25 november 2015 beoordeeld

Prachtig ontworpen bistro op Steenberg. Ga vooral als het het weer het toelaat buiten zitten. Daar heb je een prachtig uitzicht waar je lekker langzaam van kunt genieten. Let op, naast de kaart is er een nog een vegetarische kaart en er zijn nog specials, dus kies niet te snel. De bediening is netjes en gastvrij. De kaart is verrassend en de gerechten zijn zeer smaakvol. Laat je niet verleiden tot een hoofdgerecht portie bij de lunch. De starter portie is namelijk prima te doen. Begeleidend brood was verslavend lekker. Aanrader!
Oh ja, zeer gunstige prijsstelling, ook niet geheel onbelangrijk.

7 april 2015 beoordeeld

Steenberg is een druk bezocht Wine Estate met diverse restaurants. Bistro Sixteen82 wordt zeer geprezen en zeer bezocht. Binnen en buiten zitten is mogelijk, aangrenzend kunnen de Steenberg wijnen worden geproefd. Het restaurant is kindvriendelijk, maar wel heel erg vol en druk. Het eten is niet erg spetterend en de bediening te routineus.
Per saldo vonden we Steenberg wat minder dan andere gelegenheden in de omgeving.

17 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een fantastische lunch gehad . De service was grandioos. Het ontvangst iets geserveerd. Maar het is dan ook wel , tot nu toe , na 4 dagen de meest hippe zaak rond kaapstad. Ga hier niet geen in je korte broek en teen slippers, want dat zou niet gepast zijn. Prachtige winery. Heerlijke wijnen. Alles klopt. Zeker een aanrader en wij komen hier graag weer terug voor lunch.

6 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een coole ambiance en leuk om een keer mee te maken. Zoiets van: gezien en gezien worden. Heerlijke tapas en wijnen. Personeel vond ik een beetje hooghartig, weinig persoonlijke benadering.
Toch leuk om mee te maken, een aanrader dus. Reserveren niet noodzakelijk.

• Sfeer

Reizigers die Bistro Sixteen82 bekeken, bekeken ook

In Bistro Sixteen82 geweest? Deel je ervaringen!