“Druk Steenberg”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
7 april 2015 beoordeeld

Steenberg is een druk bezocht Wine Estate met diverse restaurants. Bistro Sixteen82 wordt zeer geprezen en zeer bezocht. Binnen en buiten zitten is mogelijk, aangrenzend kunnen de Steenberg wijnen worden geproefd. Het restaurant is kindvriendelijk, maar wel heel erg vol en druk. Het eten is niet erg spetterend en de bediening te routineus.
Per saldo vonden we Steenberg wat minder dan andere gelegenheden in de omgeving.

Schrijf een beoordeling

17 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een fantastische lunch gehad . De service was grandioos. Het ontvangst iets geserveerd. Maar het is dan ook wel , tot nu toe , na 4 dagen de meest hippe zaak rond kaapstad. Ga hier niet geen in je korte broek en teen slippers, want dat zou niet gepast zijn. Prachtige winery. Heerlijke wijnen. Alles klopt. Zeker een aanrader en wij komen hier graag weer terug voor lunch.

6 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een coole ambiance en leuk om een keer mee te maken. Zoiets van: gezien en gezien worden. Heerlijke tapas en wijnen. Personeel vond ik een beetje hooghartig, weinig persoonlijke benadering.
Toch leuk om mee te maken, een aanrader dus. Reserveren niet noodzakelijk.

• Sfeer
7 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

In de prachtige Constantia omgeving hier een wijnproeverij, restaurant is onderdeel van Steenberg Wine Estate, en lunch gecombineerd. In 1 woord fantastisch. De wijnen waren uiteraard heerlijk alsmede het eten en de vriendelijke bediening. Een heerlijke middag in een schitterende omgeving met passionele mensen. Zeker een plek om terug te komen!

31 maart 2014 beoordeeld

We lunchten twee keer in dit gezellige en goed georganiseerde restaurant.
Je moet reserveren, maar dan geniet je ook. We aten vis en vlees en beide keren was de kwaliteit uitstekend. Je kunt in deze bodega, de wijn per glas of per fles bestellen en die is uiteraard uitstekend.
De bediening is vriendelijk en alert, en de prijs kwaliteit verhouding is prima.
Wij komen hier terug en vonden het een uitstekend restaurant.

• Sfeer

Reizigers die Bistro Sixteen82 bekeken, bekeken ook

In Bistro Sixteen82 geweest? Deel je ervaringen!