“Echt leuk om hier te lounchen.”
Beoordeling van Bistro Sixteen82

Bistro Sixteen82
Geclassificeerd als nr. 3 van 44 Restaurants in Constantia
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een coole ambiance en leuk om een keer mee te maken. Zoiets van: gezien en gezien worden. Heerlijke tapas en wijnen. Personeel vond ik een beetje hooghartig, weinig persoonlijke benadering.
Toch leuk om mee te maken, een aanrader dus. Reserveren niet noodzakelijk.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Bistro Sixteen82
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

In de prachtige Constantia omgeving hier een wijnproeverij, restaurant is onderdeel van Steenberg Wine Estate, en lunch gecombineerd. In 1 woord fantastisch. De wijnen waren uiteraard heerlijk alsmede het eten en de vriendelijke bediening. Een heerlijke middag in een schitterende omgeving met passionele mensen. Zeker een plek om terug te komen!

31 maart 2014 beoordeeld

We lunchten twee keer in dit gezellige en goed georganiseerde restaurant.
Je moet reserveren, maar dan geniet je ook. We aten vis en vlees en beide keren was de kwaliteit uitstekend. Je kunt in deze bodega, de wijn per glas of per fles bestellen en die is uiteraard uitstekend.
De bediening is vriendelijk en alert, en de prijs kwaliteit verhouding is prima.
Wij komen hier terug en vonden het een uitstekend restaurant.

29 december 2013 beoordeeld

Heel mooi gelegen en goed gelegen.
Tapas style, goed maar niet zo goed als The Good Pot Luck maar nog steeds aanbevelens waardig.

20 december 2012 beoordeeld

De ambiance is heel prettig, modern, chique, trendy. De wijn natuurlijk ok, want dit Bistro is onderdeel van de Steenberg vineyards. De bediening was heel vriendelijk en voorkomend, maar helaas, het eten viel tegen. De vis (hake), catch of the day, was smakeloos en structuurloos. Vorig jaar aten we hier heel goed, daarom kwamen we terug. Nu viel het erg tegen. Jammer

Reizigers die Bistro Sixteen82 bekeken, bekeken ook

In Bistro Sixteen82 geweest? Deel je ervaringen!