“Heel goed vlees en een prachtige wijnvoorraad”
Beoordeling van The Butcher Shop and Grill

The Butcher Shop and Grill
Geclassificeerd als nr. 31 van 1.202 Restaurants in Kaapstad (centrum)
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 november 2016 beoordeeld

Zeer goed vlees. Top bediening.
Prachtige entourage. Echte vleesliefhebbers zijn hier aan het juiste adres.

De tafels zijn 1 cm te hoog. Dit geeft aan dat de rest echt top is.

10 maart 2016 beoordeeld

Echt over heerlijk vlees hier! Zowel om te kopen als hier te eten. Ik vind het niet een heel sfeervol plekje maar het vlees is heerlijk!

25 november 2015 beoordeeld

Geweldig goede zaak , een feestje voor de vleeseter.. Goede betaalbare zaak met een uitstekende wijnkelder , wie in kaapstad is moet dit proberen

14 augustus 2015 beoordeeld

We kwamen als gezin aan tijdens lunch tijd. Vanwege het weer zagen we er niet netjes uit, toch werden we zeer vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijke steaks en andere vleesgerechten gegeten.

29 april 2015 beoordeeld

een maand in kaapstad iedere dag uit eten geweest en een fortuin (al 20 jaar lang in kaapstad) uitgegeven bestedingen pp per dag voor een diner een 500 rand maar de arrogantie hier stijgt tot de top en deze manager mr ryan by the butchershop & grill was werkelijk het toppunt dus MIJN ADVIES ga aub NIET ja ik zeg NIET doen

Reizigers die The Butcher Shop and Grill bekeken, bekeken ook

Kaapstad (centrum), Cape Town

In The Butcher Shop and Grill geweest? Deel je ervaringen!