“Matige service”
Beoordeling van Hudsons, The Burger Joint

Hudsons, The Burger Joint
Geclassificeerd als nr. 188 van 1.288 Restaurants in Kaapstad (centrum)
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met 3 vriendinnen gegeten. Eten was lekker maar porties staan niet in verhouding met de prijs. Sommige gerechten waren aan de kleine kant. Voor- en hoofdgerechten werden te gelijk geserveerd. Bediening was onbereikbaar voor vragen/drankje bestellen. Eten was lekker maar ervaring matig.

14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilde binnen zitten maar hoorde van buitenaf al zoveel luid gepraat, dat we dachten dat het er wel vol zou zitten. Niets bleek minder waar wat een harde muziek zeg. En dat voor een restaurant. Het eten was verder goed maar voor je rust bij het eten voor ons geen tweede keer. Meer een DISCO.

14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zagen in Stellenbosch al dat dit een populaire keten is, dus verheugd dat het voor ons op loopafstand van ons guesthouse zit, maar wat een tegenvaller. Ongeïnteresseerde bediening, kleine burger, simpel broodje. Side salad vergeten en side frietjes met truffelmayo was echt te slecht: slappe frietjes, teveel mayo en de truffel was ver te zoeken. Wrap falafel was so so.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De burgers waren heel lekker. De locatie is vlak bij het green point stadion en de waterfront. De bediening was goed. Het is gewoon lekker eten en drinken hier.

28 maart 2016 beoordeeld

redelijke burgers en aanverwanten. Lekker bier in grote lkoude glazen. Zie de burgers maar als flinke hap bij een borrel :-)

Reizigers die Hudsons, The Burger Joint bekeken, bekeken ook

Kaapstad (centrum), Cape Town

In Hudsons, The Burger Joint geweest? Deel je ervaringen!