Beoordeeld op 4 juli 2018

Tijdens mijn vakantie heb ik mijn verjaardag hier gevierd. Prachtige oude hotel in glorie en stijl voor een Afternoon / Hight Tea.
Geweldige prettige accurate bediening. Prachtige tuin met buiten terras waar je in alle rust van een drankje en hapjes kan genieten. Absolute aanrader als je in de buurt bent. Niet eens super hoge prijzen.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
gabrielle_palmer, Public Relations Manager van Belmond Mount Nelson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018

We were so happy to read that you loved your time at the hotel, our beautiful gardens, delicious eats and excellent service. Thank you so much for your review.

Beoordeeld op 24 februari 2018

Prachtig hotel met goed verzorgde tuin. Wat opviel was de rust en de (Engelse) grandeur die het hotel uitstraalde. Was echt genieten. We kregen een upgrade naar een lodge, waardoor onze kamer heel erg ruim was. Alles was netjes en schoon. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. De tuin was genieten, met daarin een mooi zwembad. De locatie is ook nog eens erg praktisch. Echt een aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
gabrielle_palmer, Public Relations Manager van Belmond Mount Nelson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Thank you so much for all your compliments: from the staff, to the comfort of your room, to our magnificent gardens, the superb breakfasts and of course our excellent central location. We do hope you will visit us again.

Beoordeeld op 26 maart 2017

Aan het eind van een middag struinen door Kaapstad wilden het plan opgevat om nog even een waardig eind te maken aan deze middag door een drankje te nemen in de bar van het prachtige hotel. Wat een grandeur! geweldig buiten terras waar in alle rust we van ons drankje konden genieten. Geweldige prettige accurate bediening. Besloten om ook de maaltijd daar te gebruiken. Eveneens super. Niet eens superhoge prijzen. Absolute aanrader als je in de buurt bent.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
gabrielle_palmer, Public Relations Manager van Belmond Mount Nelson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

We are so pleased you decided to pop in to our property and have a drink and a meal on the outdoor terrace and that you enjoyed it so much. Thank you for your review.

Beoordeeld op 28 februari 2017 via mobiele applicatie

Dit is het soort hotels dat je in oude films ziet. Heerlijk sjiek en stijlvol. Enorm grote kamers deels met ruim balkon. Heerlijke oude liften en afternoon tea en een ongelooflijk ontbijtbuffet. Moet je geproefd hebben in Kaapstad. Samen met table bay hotel een hit

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
gabrielle_palmer, Public Relations Manager van Belmond Mount Nelson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Thank you so much for your lovely review. You are not the first person to allude to the aura of a Wes Anderson movie at our hotel. We are delighted that you loved your room and big balcony as well as the breakfast and Afternoon Tea.

Beoordeeld op 31 december 2016

uitgebreid, hartelijk, stijlvol; mooie ontvangst en keuze binnen / buiten, klassieke Engelse high tea in een mooie omgeving met imposante oprijlaan met koningspalmen. Terras met veelbloemen, prachtig ingericht en onderhouden.

Kamertip: niet overnacht
  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
gabrielle_palmer, Public Relations Manager van Belmond Mount Nelson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Thank you so much for such a lovely review on our hotel and our Afternoon Tea.