16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

4 nachten geboekt en het overtrof onze verwachtingen! Wij, een gezin van 6 en 1 baby van 1 jaar! Bij aankomst op de kamer een babybed met een klein kamerjasje, slofjes en een knuffel als welkomstgeschenk. In het bad een antislip-matje voor de baby en allerlei badspeelgoed! Bij het eten een baby-bordje met lepeltje! Het super vriendelijke personeel was top! Wij komen zeker nog een keer terug!

Verbleef: december 2016, reisde met familie
3 november 2016 beoordeeld

Je wordt ontvangen met 'Welcom Home'. Nou zo was het, welkom thuis. Top hotel, heerlijke kamer, goed bed en mooie badkamer. Bediening is uitzonderlijk goed en zeer vriendelijk. Een meer dan volledige kaart met heerlijk eten. Gezond, mooi! Alles in dit hotel is van hoge en goed kwaliteit, van medewerkers tot Interieur, eten etc.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
25 juni 2016 beoordeeld

De service is top, soms zelfs ietwat overdreven. Ben zelf niet zo'n fan van het interieur, vrij donker en ouderwets. De ligging is top, direct bij de Waterfront waar veel terrasjes/restaurants zijn en een shopping mall.

Verbleef: november 2015
23 april 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel, lieve mensen die alles voor je over hebben. Heerlijk eten zowel in Signal restaurant als Bascule bar. Alles schoon en compleet. Mensen vliegen voor je. Ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Meerdere heerlijke plekjes in dit hotel om even te zitten, wat te drinken en/of te eten.Centraal gelegen.

Kamertip: Beide zijden van het hotel zijn interessant.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
14 oktober 2015 beoordeeld

Bezoek dit hotel al jaren maar word elke keer weer blij en gelukkig als ik er weer ben. Onberispelijke service en vriendelijkheid.
Uitstekend restaurant en een gerenoveerd zwembadgedeelte. Voor mij blijft dit de nummer 1 in Kaapstad.

Kamertip: Probeer een kamer te kiezen aan de jachthaven kant. Heb je gelijk uitzicht over table- mountain
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner