Beoordeeld op 24 maart 2017

Een paar dagen vakantie met een congress gecombineerd. Het hotel ligt op 500 m van het conferentie centrum.
De kamers zijn ruim en schoon. Bedden prima. In sommige kamers zijn de douches heel klein. In de kamer is weinig opberg ruimte. Je kunt lekker thee zetten op de kamer.
Het personeel is zeer vriendelijk en attend. De huis eigen shuttle bus brengt je naar je restaurant (gratis)
We hebben drie keer in het hotel ontbeten, ontbijt is goed. Buiten het hotel zijn ook mogelijkheden voor ontbijt.
Op het dakterras kun je heerlijke cocktails in de avond drinken en van het uitzicht genieten.

Verbleef: maart 2017
Park Inn by Rad... C, General Manager van Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear Daniela S

Thank you for taking the time to write about your experience of our hotel following your recent stay with us. I am delighted to read that overall your experience was positive about all aspects of your stay and that our friendly staff were able to assist you. I do hope that your travels bring you back to the "Mother City" of South Africa and of course that you choose to stay with us again.

Beoordeeld op 13 februari 2017

leuke levendige stad, goede restaurants, shopping ok, waterfront toffe plek, stranden camps bay en clifton bay heel mooi, hout bay op zaterdag, kaap de goede hoop zeker doen, townships en constantia voor lekkere wijn, enz ....

Kamertip: niet onder dakterras met bar en zwembad
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Park Inn by Rad... C, General Manager van Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2017

Dear Alex N

Thank you for your review, I am delighted that you found Cape Town to be the amazing city that it is with all the wonderful attractions to visit. We look forward to having your future stays with Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore.

Beoordeeld op 5 januari 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is gewoon super voor ons dertigers. Met uitzicht op table mountain, vlakbij V&A, luxe schone kamers en vriendelijk personeel. Pluspunt is bar op dak van hotel met zwembad. Gewoon een hele dikke prima!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Park Inn by Rad... C, General Manager van Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear Geert H
Thank you for taking the time to provide feedback on your most recent stay with us. I am delighted to read that you found the views from Harald’s Bar and Terrace of the Table Mountain breath-taking and that you found all aspects of your stay great. I will certainly pass your feedback to all the staff. We do hope that your travels brings you back safely to Cape Town in the near future.

Beoordeeld op 8 maart 2016 via mobiele applicatie

Een prima hotel. Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op de Tafelberg. Een van de ideale plekken in Kaapstad. Alles op loopafstand te doen. Wel jammer dat je voor goede restaurants iets verder weg moet. Taxi is niet te duur en een optie voor 's avonds te gaan dineren. Zeer service gericht vriendelijk personeel ook aan de balie, geen vraag is teveel. Ontbijt buffet prima. De bar op de 11 e verdieping met uitzicht op de Tafelberg.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Park Inn by Rad... C, General Manager van Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2016

Dear G J

Thank you for your feedback and for taking the time to write about your positive experience. We are delighted to read that you had a fantastic stay and we look forward to welcoming you back.

Best regards,

Beoordeeld op 21 januari 2016 via mobiele applicatie

Goede ligging aan de rand van de "oude stad" en dus Halfweg Waterfront. Ruime kamers met king size bedden, zeer vriendelijk personeel en goed uitgebreid ontbijt met o.a. Vers gebakken ei-bereidingen. Private parking inboet hotel aan 50 rand !

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Park Inn by Rad... C, General Manager van Park Inn by Radisson Cape Town Foreshore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2016

Dear Latall

Thank you for taking the time to write your review.

We are delighted to read that you had a good experience at out hotel and we look forward to welcoming you back.

Best regards,