Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.564)
Beoordelingen filteren
1.564 resultaten
Waardering van reizigers
743
517
164
80
60
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
743
517
164
80
60
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.564 beoordelingen
Beoordeeld op 20 januari 2016 via mobiele applicatie

Prima no nonsens hotel met goede lokatie voor de attracties.
Relatief klein zwembad. Misschien een beetje overpriced, maar je weet dat het bij Hilton nooit slecht is met vriendelijke medewerkers.restaurant is an redelijke kwaliteit. Zou hier zeker nog een keer terug gaan

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
1  Bedank Kees v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarcSchumacher, General Manager van Hilton Cape Town City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for posting a review on Trip Advisor regarding your recent stay with us at Hilton Cape Town City Centre.

I am pleased to read that you felt we are situated in a good location and enjoyed the attractions Cape Town had to offer.

Your recommendation to fellow travellers is much appreciated and I look forward to welcoming you back soon.

With my personal regards,

Marc O. Schumacher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 november 2015

Wij hadden geboekt voor de Hilton omdat wij dachten dat dit een kwaliteitsgarantie was.
De sfeer van het hotel zat bij ons niet goed, personeel was niet allemaal even vriendelijk en slechte kamers....

  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Bedank Z7585MLstevenw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarcSchumacher, General Manager van Hilton Cape Town City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for posting a review on Trip Advisor.

I'm disappointed to read that we could not meet your expectation with the service received during your last stay with us and I would like to take this opportunity to sincerely apologize for the inconvenience caused.

I have informed the relevant Heads of Departments of your experience to ensure that corrective measures are taken.

Your feedback is valued and we hope to welcome you back soon.

Kind regards,

Marc Schumacher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2015

Weer terug op mijn vaste stek in Kaapstad, ditmaal maar voor twee nachten maar de herkenning en aandacht is er weer. uitermate vriendelijk en service gericht personeel. Mochten van de lounge gebruik maken voor kleine zakenmeting. Vervoer zoals altijd via hotel naar luchthaven en goed in orde.

  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SpieringsJA
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarcSchumacher, General Manager van Hilton Cape Town City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience at Hilton Cape Town City Centre with the TripAdvisor community.

I am delighted to learn that you enjoyed your stay once again and I hope that you will be able to return to Cape Town and our hotel for a longer period of time in the near future. We look forward to welcoming you back!

With my personal regards,

Marc Schumacher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2015

Vriendelijk, schoon en prettig hotel in centrum. Goede keuken en prima service. Kom hier altijd voor zaken, centraal gelegen, prettige keuken, goede lounge en goede airport service. Kamers ruim en rustig.

  • Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank SpieringsJA
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarcSchumacher, General Manager van Hilton Cape Town City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for the review posted on Trip Advisor.

Your loyalty to the brand is valued and we look forward to welcoming you back to the Mother City soon.

With my personal regards,

Marc O. Schumacher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 maart 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een prima lokatie als je de highlights van het historische centrum van Kaapstad wilt verkennen.
De kamer was keurig in orde, schoon. Ik zou hier zeker terug gaan.
Parkeergarage onder het hotel, steeds ruimte voor de auto, parkeren is gratis dus goed geregeld!
WiFi werkt prima.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Bedank Saskia M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarcSchumacher, General Manager van Hilton Cape Town City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2015
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your experience at Hilton Cape Town City Centre with the TripAdvisor community.

Thank you for taking the time to share your experience with others. Your posiitve comments are highly appreciatedand allows us to continue to deliver the most excellent experience.

We look forward to welcoming you back soon.

With my personal regards,
Marc Schumacher
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken