Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Mooi, maar veel geluid”
Beoordeeld op 5 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De eerste indruk van de kamer is erg mooi. Mooi uitzicht op de Tafelberg. Locatie is oké. Alles in de keuken is aanwezig. Badkamer is oké, maar stinkt heel erg en de handdoeken zijn verouderd. De eerste nacht erg veel geluidsoverlast van de afzuiger in de badkamer en op de gang. De andere nachten was dit geluid er nog steeds, maar niet te horen door geluidsoverlast van buiten. Er zit een restaurant/kroeg om de hoek die zijn DJ buiten had staan, dat gaf erg veel lawaai. Ook zit er tegenover het appartement een feestlocatie, de laatste avond kwam daar ook het lawaai vandaan. 80% van de TV-zenders doen het niet. Wij zouden niet meer terugkomen, jammer, want de kamer is wel erg mooi.

Datum van verblijf: augustus 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 sep 2018
Het spijt ons dat je te veel lawaai ervaart tijdens je verblijf bij ons in Monreith, het is echt een heel mooi apartement en we zullen kijken naar iets regelen voor het geluid van buiten. vriendelijke groeten, Lou-Ann
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren