18 juli 2016 beoordeeld

Mooie ruime kamers, super ontbijt met zelfgebakken brood en klein zwembad om af te koelen. Prettige gastheren en zeer vriendelijke dames zorgen goed voor je. Helpen met auto huren en reserveringen. Aantal kamers heeft groot balkon met goede zonwering. Kaapstad wel erg warm in hun zomer jan-feb. Geweldig uitgaan/winkelcentrum aan Victoria Wharf

Kamertip: Ook prima gelegen voor wandeling naar de zee, in minder dan 5 minuten. Diverse goede restaurants in directe omgeving.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontvangst, ondanks dat we later waren dan geplande tijd.
Alle hulp bij bagage naar de kamer brengen. Ruime kamer met kleine badkamer (ruim genoeg voor toilet, douche en wastafel). Bed was ook hier voor ons (1.85 en 1.95) aan de korte kant. Klein balkon met tafel en 2 stoelen, maar in de tuin beneden meer dan voldoende plek om riant te zitten om het zwembad.
Ruim plaats om de auto te parkeren. Deze hebben we overigens niet gebruikt, omdat de halte van de hop on, hop off bus vlakbij ligt. Vanuit Waterfront is het ongeveer 45 minuten lopen (langs het water) naar de B&B.
In de buurt, op aanraden vanuit de B&B, ook lekker gegeten.
Zeker een plek om naar terug te keren.

Verbleef: juni 2016
1 mei 2016 beoordeeld

Ik heb hier 1 nacht doorgebracht en het was zodanig geweldig, dat ik aan het einde van mijn vakantie nog een keer ben teruggekomen. Het is een kleinschalige B&B, maar ontzettend mooi. De kamers zijn prachtig, zelfs de budget queen vond ik super (al heb je geen uitzicht en is de kamer wat kleiner). De eigenaren staan altijd voor je klaar en zijn ontzettend aardig. De omgeving was veilig en op korte afstand kan je de hop on hop off bus vinden.

• Verbleef: april 2016, reisde alleen
10 februari 2016 beoordeeld

Hele fijne B&B op een zeer goede locatie in Seapoint. Vlka bij de boulevard, veilige buurt, fijne restaurants om de boek. Een vriendelijke gastheer maakte ons webwijs in de buurt en hielp met het dragen van de koffer. We wisten dat we de kleinste (en goedkoopste) kamer hadden, en dan nog was het oké. Ontbijt is geweldig en persoonlijk, waarbij je fijn buiten kunt eten. Relaxen bij het kleine zwembadje eveneens fijn. Voor ZA-begrippen niet extreem goedkoop, maar zou het voor een nieuwe reis zeker overwegen.

Kamertip: Kleine bedden, lange mensen even goed opletten met boeken.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
21 december 2015 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst bij aankomst. Niel bood aan om de koffers naar boven te dragen.
De King Suite met balkon, die wij geboekt hadden, was zeer ruim!! Het bed was groot en erg comfortabel en opgemaakt met mooi Egyptisch katoenen linnengoed.De badkamer was eveneens groot en modern en met een royaal bad.Het balkon is een plus met een loungebed en een zitje. Het ontbijt is goed met ruime keus. Jammer, dat het personeel wat terughoudend is naar de gasten toe. Er is een heerlijke tuin met ligbedden. In de directe omgeving zijn restaurants en een grote supermarkt Pic n Pay. Kortom een ideaal adres.

Kamertip: De King Suite is het beste qua ruimte en balkon.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner