“Italiaans restaurant in De wijk met restaurants in cap town”
Beoordeling van Villa 47

Villa 47
Geclassificeerd als nr. 80 van 1.253 Restaurants in Kaapstad (centrum)
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Italiaan niet alleen een klassieke mooie kaart maar ook een volledig gamma orginele en van top kwaliteit italiaanse charcuterie. Mooie collectie wijnen gezellig interieur en top vriendelijke bediening. Dat alles voor correcte prijzen echt niet duur. Wij komem zeker terug

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant vind ik een van de beste van Kaapstad. Alle gerechten zijn goed, maar de tonijn springt er uit. Zo lekker heb ik het nergens ooit gegeten.

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi restaurant. Herkenbare gerechten met een bijzondere twist. Aankleding is mooi en oprecht vriendelijke bediening. Het is een wat chique uitziende zaak en voelt luxe aan voor een redelijke prijs.

19 april 2017 beoordeeld

In het centrum van Kaapstad een fijn restaurant met een heerlijke sfeer. Dat een goede keuken heeft met vooral heerlijke Italiaanse gerechten.

12 april 2017 beoordeeld

Aangekomen bij villa 47 worden we naar de 2e verdieping gestuurd. Hier is een restaurant gevestigd met een moderne trendy sfeer waar wel iets te luid muziek wordt gedraaid om een intiem gesprek te kunnen hebben. We worden door een vriendelijke,hippe ober geholpen met het uitkiezen van onze gerechten. Het eten was erg lekker en voldoende groot van portie.

Reizigers die Villa 47 bekeken, bekeken ook

Kaapstad (centrum), Cape Town

In Villa 47 geweest? Deel je ervaringen!