“Super restaurant!”
Beoordeling van Villa 47

Villa 47
Geclassificeerd als nr. 75 van 1.288 Restaurants in Kaapstad (centrum)
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi restaurant. Herkenbare gerechten met een bijzondere twist. Aankleding is mooi en oprecht vriendelijke bediening. Het is een wat chique uitziende zaak en voelt luxe aan voor een redelijke prijs.

19 april 2017 beoordeeld

In het centrum van Kaapstad een fijn restaurant met een heerlijke sfeer. Dat een goede keuken heeft met vooral heerlijke Italiaanse gerechten.

12 april 2017 beoordeeld

Aangekomen bij villa 47 worden we naar de 2e verdieping gestuurd. Hier is een restaurant gevestigd met een moderne trendy sfeer waar wel iets te luid muziek wordt gedraaid om een intiem gesprek te kunnen hebben. We worden door een vriendelijke,hippe ober geholpen met het uitkiezen van onze gerechten. Het eten was erg lekker en voldoende groot van portie.

30 maart 2017 beoordeeld

Villa 47 is een modern restaurant en de kaart is gebaseerd op de italiaanse keuken. De service en ontvangst is zeer vriendelijk en de entourage van het restaurant is modern .
Het is een zeer gewild restaurant onder de lokale hippe Capetownens. Wel van te voren reserveren want het zit elke avond vol. Doen !!!

13 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een fantastische ambiance, hartje Kaapstad. Alvorens te reserveren voor een groep vrienden hebben wij hier geluncht, toen was het top, maar ook tijdens het diner met een grotere groep was het eten uit de kunst

Reizigers die Villa 47 bekeken, bekeken ook

Kaapstad (centrum), Cape Town

In Villa 47 geweest? Deel je ervaringen!