Ocean View House
The Place on the Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Primi Seacastle Guest House(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
POD Camps Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Bay Hotel(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

The Crystal(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Zwembad
Camps Bay Retreat(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

South Beach Camps Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 163 per nacht.

Blue Views Villas and Apartments(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Atlanticview Cape Town Boutique Hotel(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Twelve Apostles Hotel and Spa(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 nachten in het hotel , want ik vind dat dit toch meer een hotel dan een B&B het uitzicht was schitterend de kamer viel ons toch een beetje tegen we zaten in kamer 2 die uitgeeft op het terras en hadden heel veel over en weer geloop omdat iedereen kans onze kamer langs moest voor ontbijt en trap naar de parking. De badkamer was wel heel klein. Het personeel was super vriendelijk en het ontbijt erg goed , ik denk als we een andere kamer hadden zouden we inderdaad spreken van een super verblijf. Toen we op de kamer aankwamen lag er een welkombrief maar wel op een andere naam misschien hadden de vorige mensen wel om een andere kamer gevraagd want de datum was wel de dag van onze aankomst.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
13 september 2015 beoordeeld

Lokatie prima, een kwartiertje wandelen van het centrum van Camps Bay. Voor het diner liepen we daarom ook naar Camps Bay waar voldoende keuze aan restaurants is. Heel mooie kamers met uitzicht op de tuin en op de oceaan. Je ziet ook het Table-Mountain kabelbaan-station liggen vanuit de tuin (zie foto). Zeer vriendelijke receptie. Ook waren we meer dan tevreden over het ontbijt en de hulp van het personeel bij het plannen van activiteiten. 's Avonds als we terug kwamen in onze kamer, waren de schemerlampen aan en lagen er bonbons op onze kussens. Geweldig. Zouden we zo weer terug gaan.

Kamertip: We hadden een suite. Twee balkons.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
KatrinLudik, General Manager van Ocean View House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2015

Hello FenMuitGldrp !!

Thank you for these kind words and great Review!

At ocean View House we pride ourselves on delivering impeccable service and exceeding expectations. Always nice to hear that our hard work has payed off and is appreciated by our lovely guests.

I look forward to welcoming yo back soon'

Kindly

29 november 2014 beoordeeld

Een heerlijk hotel met prima kamers en vooral een voortreffelijk terras, gelegen aan de prachtige tuin met waterpartijen. Vanaf dit terras heb je uitzicht over de zee, waar we de zon prachtig hebben zien ondergaan. Een aanrader!!

• Verbleef: december 2013, reisde met vrienden
KatrinLudik, General Manager van Ocean View House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2014

Dear h_dijkkam...

Thank you for this great feedback!

We sure are very lucky when it comes to our location and THAT view. I trust that you are home safe after your African adventure.

All the best for your future travels...I hope that we will appear on your itinerary again soon

Kindly
Myself and the Entire team

12 februari 2013 beoordeeld

We ( 2 volwassenen) verbleven een week in de Panorama suite! Wat een uitzicht!!! 's Morgens wakker worden met het geluid van de zee, daarna genieten van een verzorgd en uitgebreid ontbijt! Wat wil een mens nog meer. Een rustig kader met fantastisch personeel!

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
27 december 2012 beoordeeld

Ocean View in Camps Bay is een mooi kleinschalig hotel met veel aandacht voor de gasten, dit kan omdat er maar weinig kamers zijn. Wij hadden de panorama suite, een mooie suite met prachtig uitzicht over de atlantic. Vlak bij Camps Bay, te voet een klein kwartier, teug per taxi voor 5 euro.
Mooie toegang naar Kaapstad, makkelijk te berijden maar ook voor 10 euro per taxi.
Verder mooi zo'n zogenaamde honesty bar; hier neem je wat te drinken en schrijft in een notitieboekje wat. Gebaseerd op eerlijke gasten, mooi dat dit nog kan in een land dat is vergeven van criminaliteit.

Verbleef: december 2012, reisde met een partner