“Tot rust komen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Ocean View House
Beoordeeld als nr. 5 van 54 B&B's / pensions in Camps Bay
14 augustus 2016 beoordeeld

De wijze waarop de gastvrouw en gastheer omgaan met hun klanten is een wijze die navolging verdiend. Je voelt je echt op vakantie. Alles kan en niets moet. Goede tip en most of all een perfecte ligging. Net buiten de stad, toch het centrum binnen handbereik (15 min per taxi). En een prima plek om je rondreis af te sluiten of te starten.

Kamertip: op zich is elke kamer top.
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
KatrinLudik, Manager van Ocean View House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Good Day infoerikhendriks,

Thank you for taking the time to write this review about our Guest House. We are so happy to hear that you've enjoyed your stay, the staff at Ocean View try their utmost best to make all guests feel welcome on their desirable holiday!

We hope to welcome you back soon!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ocean View House
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 nachten in het hotel , want ik vind dat dit toch meer een hotel dan een B&B het uitzicht was schitterend de kamer viel ons toch een beetje tegen we zaten in kamer 2 die uitgeeft op het terras en hadden heel veel over en weer geloop omdat iedereen kans onze kamer langs moest voor ontbijt en trap naar de parking. De badkamer was wel heel klein. Het personeel was super vriendelijk en het ontbijt erg goed , ik denk als we een andere kamer hadden zouden we inderdaad spreken van een super verblijf. Toen we op de kamer aankwamen lag er een welkombrief maar wel op een andere naam misschien hadden de vorige mensen wel om een andere kamer gevraagd want de datum was wel de dag van onze aankomst.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
13 september 2015 beoordeeld

Lokatie prima, een kwartiertje wandelen van het centrum van Camps Bay. Voor het diner liepen we daarom ook naar Camps Bay waar voldoende keuze aan restaurants is. Heel mooie kamers met uitzicht op de tuin en op de oceaan. Je ziet ook het Table-Mountain kabelbaan-station liggen vanuit de tuin (zie foto). Zeer vriendelijke receptie. Ook waren we meer dan tevreden over het ontbijt en de hulp van het personeel bij het plannen van activiteiten. 's Avonds als we terug kwamen in onze kamer, waren de schemerlampen aan en lagen er bonbons op onze kussens. Geweldig. Zouden we zo weer terug gaan.

Kamertip: We hadden een suite. Twee balkons.
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
KatrinLudik, General Manager van Ocean View House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2015

Hello FenMuitGldrp !!

Thank you for these kind words and great Review!

At ocean View House we pride ourselves on delivering impeccable service and exceeding expectations. Always nice to hear that our hard work has payed off and is appreciated by our lovely guests.

I look forward to welcoming yo back soon'

Kindly

29 november 2014 beoordeeld

Een heerlijk hotel met prima kamers en vooral een voortreffelijk terras, gelegen aan de prachtige tuin met waterpartijen. Vanaf dit terras heb je uitzicht over de zee, waar we de zon prachtig hebben zien ondergaan. Een aanrader!!

• Verbleef: December, 2013, reisde met vrienden
KatrinLudik, General Manager van Ocean View House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2014

Dear h_dijkkam...

Thank you for this great feedback!

We sure are very lucky when it comes to our location and THAT view. I trust that you are home safe after your African adventure.

All the best for your future travels...I hope that we will appear on your itinerary again soon

Kindly
Myself and the Entire team

12 februari 2013 beoordeeld

We ( 2 volwassenen) verbleven een week in de Panorama suite! Wat een uitzicht!!! 's Morgens wakker worden met het geluid van de zee, daarna genieten van een verzorgd en uitgebreid ontbijt! Wat wil een mens nog meer. Een rustig kader met fantastisch personeel!

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
27 december 2012 beoordeeld

Ocean View in Camps Bay is een mooi kleinschalig hotel met veel aandacht voor de gasten, dit kan omdat er maar weinig kamers zijn. Wij hadden de panorama suite, een mooie suite met prachtig uitzicht over de atlantic. Vlak bij Camps Bay, te voet een klein kwartier, teug per taxi voor 5 euro.
Mooie toegang naar Kaapstad, makkelijk te berijden maar ook voor 10 euro per taxi.
Verder mooi zo'n zogenaamde honesty bar; hier neem je wat te drinken en schrijft in een notitieboekje wat. Gebaseerd op eerlijke gasten, mooi dat dit nog kan in een land dat is vergeven van criminaliteit.

Verbleef: December, 2012, reisde met een partner
16 december 2012 beoordeeld

Ocean View heeft mooie kamers. De service is geweldig en het ontbijt top! Je kan vanaf Ocean View eventueel een wandeling maken naar de goede restaurants in Camps Bay. Zeer dichtbij het strand. Zeker een aanrader als je bijvoorbeeld Kaapstad, Camps Bay of Hout Bay wilt bezoeken. Ze verdienen van ons een tien!

• Verbleef: December, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Camps Bay bekeken
The Twelve Apostles Hotel and Spa
op 1.1 km afstand
Atlanticview Cape Town Boutique Hotel
Prijzen weergeven

In Ocean View House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ocean View House

Adres: 33 Victoria Road, Camps Bay 8005, Zuid-Afrika
Locatie: Zuid-Afrika > Western Cape > Cape Town > Camps Bay
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 54 B&B's / pensions in Camps Bay
Prijsklasse: € 94 - € 282 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Ocean View House 4*
Aantal kamers: 24
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Ocean View House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ocean View Guest House Hotel Bakoven

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?