The Place on the Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Primi Seacastle Guest House(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Crystal(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
The Bay Hotel(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

Atlanticview Cape Town Boutique Hotel(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

POD Camps Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Ocean View House(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Camps Bay Retreat(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 180 per nacht.

Blue Views Villas and Apartments(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
South Beach Camps Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

24 november 2016 beoordeeld

Prima guest house in Camps Bay. Op twee minuten wandelafstand vd boulevard.
Zeer vriendelijke eigenaresse die helpt met restaurant reserveringen.
Zwembad ligt super op het terras met een prachtig uitzicht richting de zee.
De kamer was prima, niet super groot, kort bed en kleine badkamer.
De ligging en perfecte service vind ik echter belangrijker aangezien je in Kaapstad niet veel op je kamer zult zijn.

Kamertip: Neem niet de kleinste kamer (dus niet de goedkoopste)
  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
30 november 2015 beoordeeld

leuk guest house, attente huisbaas en medewerksters. Zeer lekkere fruitsla, eieren en nog veel meer. Mooi zwembad. Mooi uitzicht op de zee. Op wandelafstand van restaurants en niet zo ver van het centrum van Kaapstad.
Moeilijke WIFI verbinding (maar ze waren het aan het oplossen)

Kamertip: the cheapest room has not ocean view
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
28 oktober 2015 beoordeeld

De Mountain-room is erg klein. De andere kamers veel ruimer. Verder een prachtige swimming-pool op het dakterras en van daaruit prachtig uitzicht op de twaalf apostelen en het strand van Camps Bay. Erg gastvrije eigenaar en manager.

Kamertip: Neem niet de mountain room
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
7 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten verbleven. Heerlijk ontbijt met vers fruit en keuze uit verschillende typen eitjes en ommelets. Je ontbijt in een soort gezellige huiskamer of buiten op het terras. Vanaf het terras heb je prachtig uitzicht over de baai.

De accomodatie is kleinschalig. Ik denk dat het guesthouse maximaal 10 kamers heeft. Wij vonden dit erg prettig.

Manager en personeel zijn supergastvrij! Je kunt ze alles vragen. Ze helpen je met alles en komen bv. Gelijk een lampje op je kamer vervangen. Je voelt je echt welkom.

Elke middag een heerlijke plek om naartoe terug te keren vanaf bijvoorbeeld een dagtourtje naar de Tafelberg. (Overigens echt geen aanrader die Tafelberg. 2 uur wachten voor de gondel en bovenop 10 minuten in de wind staan. Beklim liever Lion's head. Veel mooier en minder toeristisch!!)

'S avonds loopt je vanaf Atlantic Bay guesthouse zo naar beneden Camps Bay in met heerlijke restaurantjes zoals Codfather (verse vis)

Wij hebben nog een extra nacht bijgeboekt en vinden dit zeker een aanrader.

Verbleef: januari 2015
12 december 2014 beoordeeld

Kelly de manager helpt je echt overal mee, ze fantastisch!! Guesthouse ligt op een prachtige locatie.. Heeft een mooi zwembad, en voor als het water te koud is een heerlijk verwarmde jaccuzi.. Ontbijt prima.. normaal tussen half 9 en half 11, maar als je om 8 uur weg moet staat om half 8 alles voor je klaar.. leuke hond (Rusty) aanwezig, en al het personeel staat voor je klaar.. Ook fijn dat ze een bar hebben waar je zelf kan pakken, tegen hele fatsoenlijke prijzen.. Wij waren hier helaas maar 2 nachten, ik had hier graag me hele vakantie doorgebracht! Ga je naar Kaapstad.. Ga hier heen!!

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner