“Fijn persoonlijk hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
The Bay Atlantic Guest House
Beoordeeld als nr. 5 van 54 B&B's / pensions in Camps Bay
18 december 2016 beoordeeld

Wij hadden dit hotel voor 2 nachten geboekt, maar het bleek voor ONS geen goede keuze. Wij zochten iets hips en moderns. Eigenlijk is dit hotel een fijne plek vlak aan zee, leuke huiskamer met boeken en een prima ontbijt. Hoe persoonlijk de service was, bleek toen de dame van het ontbijt onze verkeerde keuze honoreerde met een annulering (met het reeds betaalde geld terug!). Heel netjes!

Kamertip: Poolroom is wat gehorig
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

24 november 2016 beoordeeld

Prima guest house in Camps Bay. Op twee minuten wandelafstand vd boulevard.
Zeer vriendelijke eigenaresse die helpt met restaurant reserveringen.
Zwembad ligt super op het terras met een prachtig uitzicht richting de zee.
De kamer was prima, niet super groot, kort bed en kleine badkamer.
De ligging en perfecte service vind ik echter belangrijker aangezien je in Kaapstad niet veel op je kamer zult zijn.

Kamertip: Neem niet de kleinste kamer (dus niet de goedkoopste)
  • Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
30 november 2015 beoordeeld

leuk guest house, attente huisbaas en medewerksters. Zeer lekkere fruitsla, eieren en nog veel meer. Mooi zwembad. Mooi uitzicht op de zee. Op wandelafstand van restaurants en niet zo ver van het centrum van Kaapstad.
Moeilijke WIFI verbinding (maar ze waren het aan het oplossen)

Kamertip: the cheapest room has not ocean view
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
28 oktober 2015 beoordeeld

De Mountain-room is erg klein. De andere kamers veel ruimer. Verder een prachtige swimming-pool op het dakterras en van daaruit prachtig uitzicht op de twaalf apostelen en het strand van Camps Bay. Erg gastvrije eigenaar en manager.

Kamertip: Neem niet de mountain room
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
7 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten verbleven. Heerlijk ontbijt met vers fruit en keuze uit verschillende typen eitjes en ommelets. Je ontbijt in een soort gezellige huiskamer of buiten op het terras. Vanaf het terras heb je prachtig uitzicht over de baai.

De accomodatie is kleinschalig. Ik denk dat het guesthouse maximaal 10 kamers heeft. Wij vonden dit erg prettig.

Manager en personeel zijn supergastvrij! Je kunt ze alles vragen. Ze helpen je met alles en komen bv. Gelijk een lampje op je kamer vervangen. Je voelt je echt welkom.

Elke middag een heerlijke plek om naartoe terug te keren vanaf bijvoorbeeld een dagtourtje naar de Tafelberg. (Overigens echt geen aanrader die Tafelberg. 2 uur wachten voor de gondel en bovenop 10 minuten in de wind staan. Beklim liever Lion's head. Veel mooier en minder toeristisch!!)

'S avonds loopt je vanaf Atlantic Bay guesthouse zo naar beneden Camps Bay in met heerlijke restaurantjes zoals Codfather (verse vis)

Wij hebben nog een extra nacht bijgeboekt en vinden dit zeker een aanrader.

Verbleef: Januari, 2015
12 december 2014 beoordeeld

Kelly de manager helpt je echt overal mee, ze fantastisch!! Guesthouse ligt op een prachtige locatie.. Heeft een mooi zwembad, en voor als het water te koud is een heerlijk verwarmde jaccuzi.. Ontbijt prima.. normaal tussen half 9 en half 11, maar als je om 8 uur weg moet staat om half 8 alles voor je klaar.. leuke hond (Rusty) aanwezig, en al het personeel staat voor je klaar.. Ook fijn dat ze een bar hebben waar je zelf kan pakken, tegen hele fatsoenlijke prijzen.. Wij waren hier helaas maar 2 nachten, ik had hier graag me hele vakantie doorgebracht! Ga je naar Kaapstad.. Ga hier heen!!

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
15 januari 2014 beoordeeld

5 dagen heerlijk verbleven in the Bay Atlantic. Mooie ruime kamers en super aardig personeel. Met behulp van de General Manager voorbereidingen getroffen voor een aanzoek op de tafelberg (met een picnic). Onvergetelijke vakantie, bedankt!

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Camps Bay bekeken
The Place on the Bay
nr. 10 van 12 in Camps Bay
307 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Bay Atlantic Guest House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Bay Atlantic Guest House

Adres: 3 Berkley Road, Camps Bay 8005, Zuid-Afrika
Telefoonnummer:
Locatie: Zuid-Afrika > Western Cape > Cape Town > Camps Bay
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 54 B&B's / pensions in Camps Bay
Prijsklasse: € 92 - € 591 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Bay Atlantic Guest House 4*
Aantal kamers: 7
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij The Bay Atlantic Guest House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Bay Atlantic Guest House Hotel Camps Bay

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?