The Place on the Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Primi Seacastle Guest House(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Crystal(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
POD Camps Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 192 per nacht.

The Bay Hotel(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Atlanticview Cape Town Boutique Hotel(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

Ocean View House(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Camps Bay Retreat(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

Blue Views Villas and Apartments(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
South Beach Camps Bay(Camps Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

7 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten verbleven. Heerlijk ontbijt met vers fruit en keuze uit verschillende typen eitjes en ommelets. Je ontbijt in een soort gezellige huiskamer of buiten op het terras. Vanaf het terras heb je prachtig uitzicht over de baai.

De accomodatie is kleinschalig. Ik denk dat het guesthouse maximaal 10 kamers heeft. Wij vonden dit erg prettig.

Manager en personeel zijn supergastvrij! Je kunt ze alles vragen. Ze helpen je met alles en komen bv. Gelijk een lampje op je kamer vervangen. Je voelt je echt welkom.

Elke middag een heerlijke plek om naartoe terug te keren vanaf bijvoorbeeld een dagtourtje naar de Tafelberg. (Overigens echt geen aanrader die Tafelberg. 2 uur wachten voor de gondel en bovenop 10 minuten in de wind staan. Beklim liever Lion's head. Veel mooier en minder toeristisch!!)

'S avonds loopt je vanaf Atlantic Bay guesthouse zo naar beneden Camps Bay in met heerlijke restaurantjes zoals Codfather (verse vis)

Wij hebben nog een extra nacht bijgeboekt en vinden dit zeker een aanrader.

Verbleef: januari 2015
12 december 2014 beoordeeld

Kelly de manager helpt je echt overal mee, ze fantastisch!! Guesthouse ligt op een prachtige locatie.. Heeft een mooi zwembad, en voor als het water te koud is een heerlijk verwarmde jaccuzi.. Ontbijt prima.. normaal tussen half 9 en half 11, maar als je om 8 uur weg moet staat om half 8 alles voor je klaar.. leuke hond (Rusty) aanwezig, en al het personeel staat voor je klaar.. Ook fijn dat ze een bar hebben waar je zelf kan pakken, tegen hele fatsoenlijke prijzen.. Wij waren hier helaas maar 2 nachten, ik had hier graag me hele vakantie doorgebracht! Ga je naar Kaapstad.. Ga hier heen!!

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
15 januari 2014 beoordeeld

5 dagen heerlijk verbleven in the Bay Atlantic. Mooie ruime kamers en super aardig personeel. Met behulp van de General Manager voorbereidingen getroffen voor een aanzoek op de tafelberg (met een picnic). Onvergetelijke vakantie, bedankt!

• Verbleef: januari 2014, reisde met een partner
12 april 2013 beoordeeld

We hebben twee overnachtingen in Bay Atlantic Guest House gehad. De mensen zijn heel gastvrij, het ontbijt is heerlijk. Eerst hadden we de kleinste kamer (mountain room), later een grotere kamer (garden room). Ondanks dat de kamer klein was, was het van alle faciliteiten voorzien. Een straat verder is het strand en de barretjes/restaurantjes.

• Verbleef: maart 2013, reisde met vrienden
22 december 2011 beoordeeld

I don't believe in perfection, but the Bay Atlantic is perfect. It's an old house with lots of character which inmediately feels like home. The location is one of the best in Camps Bay, slightly elevated, very close to the beach. You can see it from the pool area - and that pool with solar-heated jacuzzi is absolutely superb. Lying on a bed in the lovely garden you also have a stunning view of Lion's Head, Table Mountain and the Twelve Apostles. This is what paradise must look like. Breakfast is great, David's omelets are famous for a reason and anything goes. You are not treated as a guest, but as family. The crew doesn't go out of their way to make your stay as pleasant as possible, it is just their way! They will call the restaurant they booked for you the day after your visit to check if you really had a great time. I pulled the quilt out of its cover the first night - next day there was a flat sheet added. This attention to detail combined with the casual warm attention you get from all of the crew makes you want to stay forever. Or when that is impossible: return asap. This is without any doubt my favorite destination worldwide.

• Verbleef: december 2011