14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw met diverse bijgebouwen. In de bijgebouwen zijn de kamers, twee verdiepingen. Het complex ligt in een mooie tuin, wat dan weer het nadeel heeft van ongedierte. Bij binnentreden van de kamer moet je vanwege de lamp naast de deur eerst een horde muggen wegslaan, anders kan je in de kamer op jacht gaan. Wij kregen een grote kamer en mijn dochter een kleine kamer. Helaas was die kamer niet schoongemaakt, stonk de kamer en zat er een kikker in de badkamer. Na enige moeite kreeg ook mijn dochter een deluxe kamer die wel schoongemaakt was. De deluxe kamers waren op zich oké, maar helaas geen wifi. Alleen wifi in het hoofdgebouw. Wij hebben de koffers dichtgelaten want er zaten grote torren op de kamers. Buffet redelijk. Toen wij er waren was er geen mogelijkheid tot a la carte eten en ben je vanwege de afgelegen locatie verplicht te eten van het buffet. Half uur rijden van het Krugerpark. Een volgende keer zou ik hier niet meer verblijven en dat komt omdat de kamer niet schoongemaakt was, wij gedwongen werden om van het buffet te eten (geen alternatief) en het nog redelijk ver van het Krugerpark is. Als de service zou verbeteren dan kan het hotel een prettige locatie worden, maar daar moeten ze dan wel wat harder aan gaan werken.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2017

Goede Middag Wendy

Bedankt voor de geweldige feedback over onze tuinen.

Ik heb uw bezorgdheid gerespecteerd bij de desbetreffende departementen. Gelieve mijn excuses te accepteren.

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gebouwen bestaande uit meerdere appartementen liggen verspreid over een prachtige tuin. Er zijn appartementen van verschillende grote. Ons appartement had een soort woonkamertje met daaraan geschakeld een slaapkamer. Erg somber allemaal maar daar is het een lodge voor. Andere gasten van de groep hadden een piepklein kamertje. Je kunt er wel buiten zitten en een barbecue aansteken. Wij hadden een barbecue wat redelijk was. Weinig keuze. WiFi in de kamer is slecht. Personeel is niet vooruit te branden.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Goedenavond

Bedankt voor de feedback. Onze tuinen en de locatie is zeker een van onze grootste selling points.

Onze WiFi is alleen beschikbaar in de Main Area.

25 maart 2017 beoordeeld

Soort mini Centerparcs in een mooie omgeving. Kamers waren muf en vochtig en roken ook zo. Erg klein, nauwelijks ruimte om je koffer neer te leggen zonder er over te struikelen. 1e avond hadden we een buffet in een soort grote hut, hier was het eten prima. 2e avond in een saaie feestzaal. Buiten het hotel en in het hotel 's avonds niets te doen. Eenden zwommen in het zwembad (brrr). Bij slecht weer geen prettige locatie.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2017

Goedemiddag Ingrid B

Thank you for the review.

Ik ben blij te zien dat je genoten van het eten en de locatie.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk op een mooie plek staat dit hotel. Kamers zijn niet ruim. Sanitair gedateerd. Geen WiFi op de kamers. Het eten lijkt wat plichtmatig. Geen pogingen om iets aantrekkelijk op te dienen en de smaak is vlak, laf. Tijd om te investeren.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Goedemiddag Arco

Bedankt voor de feedback.

21 februari 2017 beoordeeld

Geweldig hotel met heerlijk zwembad,heerlijk ontbijt.Waarvan we 2 keer een picknick ontbijt meekregen i.v.m de game drive.Goed geregeld.In de omgeving goede restaurants.Maar ook in het hotel.Dicht bij het Krugerpark gelegen.

Kamertip: Alle kamers zijn volgens mij prima
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden

Goedemiddag Vakantievogel

Bedankt voor de feedback. Ik ben blij te zien dat je een geweldige tijd gehad.