Beoordeeld op 17 januari 2017

Tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika hebben we twee nachten verbleven in dit hotel. De kamers en de badkamers waren redelijk netjes, eenvoudig en enigszins verouderd, maar functioneel waarbij wel aangetekend moet worden dat het in de badkamer van onze kinderen erg stonk naar rioollucht. Het personeel van het hotel was zeer vriendelijk! We hebben genoten van een prima ontbijtbuffet en een goed diner, alleen was de wachttijd daarvoor wel aan de lange kant. Wifi was alleen beschikbaar in het restaurant en in de lobby.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2017

Good Evening Dennis

Thank you for the review. Ik ben blij om te zien dat u genoten van uw verblijf in Greenway.

Algemeen directeur

Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Wij bezochten dit hotel tijdens onze rondreis door Zuid Afrika. Heerlijk zwembad en vriendelijk personeel. Je loopt zo naar het strand en de levendige omgeving van dit relaxte plaatsje .,
Ontbijt buffet heerlijk Kramers zijn deer ruim

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2016

Good Morning Arienne

Dank u voor de prachtige beoordeling.

Beoordeeld op 9 oktober 2016

Met FOX op reis "Sien jou later in Suid Afrika" .
Een ieder ( 34 mensen) waren zeer verbolgen over de kamers.
En zeer onvriendelijk personeel in de bar.
Aan het zwembad waren twee ijzeren ligbedden en kapotte kussens .
Echter ook geen verzorgde indruk.... zoals op de foto's te zien is .
Nee Greenway Woods..... helaas heb ik geen lovende woorden voor deze Lodge,

Kamertip: Kies een andere Lodge in de buurt.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Goede middag Secretsmile2016.

Bedankt voor de feedback over uw verblijf in Greenway. Ik ben teleurgesteld dat wij niet aan uw verwachtingen. We hebben een scala aan kamers beschikbaar. Ik denk dat u werden geboekt in de standaardkamers. We hebben ook Deluxe kamers en Chalets beschikbaar die ruimer zijn. De staf zal zeker worden aangepakt.

Beoordeeld op 21 juli 2016

De slaapkamer met badkamer was wel wat klein te noemen. Jammer dat er een grote inkomkamer was die normaal een soort salon was om te zitten want daar was geen verwarming zodat die niet echt bruikbaar was. Er kan zeker nog wat verbeterd worden aan de inrichting; zeker voor in de wintermaanden. Algemeen is de indruk dat dit Resort wel wat upgrade kan gebruiken want er zijn vele sporen van gebruik (kraken) in het meubilair van de kamer maar ook elders zoals gewoon in de onderleggers die bij het ontbijt gebruikt worden. Badkamer was niet erg net en het toiletpapier spoelde niet door.

Verbleef: juli 2016
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016

Goedemiddag PolStorme
Thank you for the review.
We hebben een verscheidenheid aan accommodaties beschikbaar bij Greenway. Ons team Maintenance is op een continue basis bezig met de upkeeping van het Resort en de kamers.

Beoordeeld op 19 juni 2016

Wij hebben twee nachten verbleven in het hotel en het voldeed aan onze verwachtingen en eisen. De kamers waren net en eenvoudig. De badkamer was enigszins verouderd, maar functioneel en met een lekkere douche. De staff in het hotel was zeer vriendelijk! We hebben genoten van goed ontbijt en avondeten en een heerlijke braai. Daarbij kregen we uitgebreide ontbijtpakketten voor in het krugerpark. WiFi was beschikbaar in het restaurant en de lobby. Kortom: dit hotel heeft alles wat je nodig hebt.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Chris F, General Manager van aha Greenway Woods Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2016

Goede middag tripgirl195.

Hartelijk dank voor de review. Ik ben blij te zien dat u genoten van uw verblijf met ons bij Greenway.