Oliver's Restaurant & Lodge
US$ 248*
  • Gratis parkeren
Pine Lake Inn(White River)
US$ 119*
  • Zwembad
US$ 168*
US$ 152*
  • Zwembad
Belgrace Boutique Hotel(White River)
US$ 250*
Agoda.com
  • Gratis parkeren
ilanda Guest House(White River)(Heel veel waar voor je geld!)
bedfinder
  • Gratis parkeren
Country Lane Lodge(White River)
TripAdvisor
9 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing was dit! We hadden room 8 en daarmee zowat een heel huis tot onze beschikking. Met een heel groot dubbel terras ervoor, midden in het groen, buitendouche met zingende vogeltjes boven je hoofd. Echt fantastisch. Super ontbijt, in gangen. Diner redelijk.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
TanjaRufErrath, Owner van Oliver's Restaurant & Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2017

Thank you for your kind review and it was a pleasure having you stay with us. We hope you have taken many special memories back home and maybe we may welcome you again one day! Kind Regards - Tanja Ruf

20 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak voor oud en nieuw gearriveerd bij de mooie lodge naast de golfbaan van White River. De bagage werd naar de kamer gebracht en wij konden ons verpozen op het heerlijke terras. De kamer met balkon was perfect. Heerlijke bedden, ruime badkamer en voldoende ruimte. Elke dag een fantastisch ontbijt en 's avonds genieten van de kookkunsten van de chef. Alles is hoog op smaak en de wijnkaart is uitgebreid genoeg om een passende wijn te vinden. Met oud en nieuw werd er een party georganiseerd die ook bezocht werd door mensen uit de omgeving en dat zorgde voor een volle tent, maar daar had het personeel geen enkele moeite mee. Champagne en vuurwerk maakten het af. Eigenaresse Tanja was niets te veel, een golfbaan boeken of de beste route zoeken voor onze vervolgreis, geen probleem. Een dagje rustig aan doen en lekker bij het zwembad liggen is ook niet te versmaden.
Al met al een echte aanrader

Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
15 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

kleinschalig en bijzonder. Dat was de eerste indruk van dit leuke hotel bij White River aan de rand van de White River Country Club (golf). Toen hadden we de kamer nog niet gezien. Een geweldige kamer met uitstekend bed en alles wat je nodig hebt.
Heerlijk terras om iets te drinken. Je bestelling voor het eten wordt daar opgenomen. Een kleine maar uitstekende kaart maakt het kiezen moeilijk. Het eten smaakt uitstekend. De wijnkaart is uitgebreid en gevarieerd.
De staf doet alles om je verblijf tot een geweldige belevenis te maken.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
28 september 2015 beoordeeld

als je aankomt lijkt het een lodge in the middle of nowhere, maar het is erg dichtbij de panorama route, die echt schitterend is. het personeel en de eigenaresse zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. de kamer die wij hadden was heel erg ruim, goed onderhouden en schoon. Modern is het niet, het is eerder klassiek. het eten is echt van zeer hoge kwaliteit en erg lekker. wij hebben hier een fantastische tijd gehad. Echt een aanrader.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte country side lodge met bijzonder vriendelijke bediening en eigenaren. Gelegen aan de 18 holes golfbaan en 15 min van vliegveld en Nelsspruijt. Geweldig eten en drinken en uitgebreide massages etc.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner