Priceline
ZenHotels.com
Vio.com
Beoordeeld op 17 november 2016

In oktober een paar nachten gebruik gemaakt van deze B&B. Uiterst klantvriendelijk en mooie ruime kamers. Ontbijt prima. 's Nachts zelfs een nijlpaard in de tuin. Hele mooie omgeving en gezellig stadje.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 oktober 2016

In 2015 hier geweest bij de nederlandse eigenaren Albert en Cisca.
Hele mooie keurig verzorgde en sfeervolle kamers. Personeel erg vriendelijk. Ieder morgen een heerlijk ontbijt! TOP!
Ook de eigenaren erg vriendelijk en nemen alle tijd voor je om je wegwijs te maken in de prachtige omgeving waar de wilde dieren op straat voorbij komen.
Kortom een topvakantie gehad in dit prachtige questhouse.

Ineke van Dijk

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Om te beginnen een super mooie locatie om te vertoeven. Als je dan ook nog als kers op de taart in dit fantastische guesthouse verblijft, maakt dat het helemaal af. Het personeel is ontzettend lief en vriendelijk evenals de eigenaren. De accommodatie is erg mooi, comfortabel en altijd schoon. We hebben elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht op de tuin, waar ook nog vaak het één en ander aan wilde dieren voorbij komt. Leuke activiteiten zijn er ook genoeg in de buurt en daar kun je in het guesthouse zelf genoeg informatie over verkrijgen. Al met al een zeer goed aan te raden verblijf!

Beoordeeld op 25 oktober 2016

Nog nooit gevlogen. Direct een warm welkom op het vliegveld. 17 dagen een geweldige vakantie gehad in dit mooie elephant coast guest house! Voor herhaling vatbaar! Leuke uitjes gehad o.a met safari tochten. Indische oceaan met de boot walvissen spotten ook gezien heel mooi. Twee safari tochten gehad om de big 5 te spotten. Kort om een super vakantie met een gorge service in dit movie b&b!

Beoordeeld op 22 oktober 2016

Zeer vriendelijk ontvangst met uitgebreide informatie over de omgeving. De kamers zijn zeer sfeervol ingericht en schoon. Het ontbijt is prima verzorgd en het personeel is uitstekend. Samen met de eigenaren zijn ze een vrolijk team!