“Goed restaurant!”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant, erg vriendelijke allemaal en een snelle service.
Het eten was ook erg goed, het toetje te delen is ook echt een aanrader!

12 januari 2017 beoordeeld

Geweldig enthousiaste bediening en verrukkelijke tapas! Wil je echt een avondje uit en genieten; dan is Saffron een hele goede keuze!

16 augustus 2016 beoordeeld

Het restaurant is sfeervol ingericht en het eten was erg lekker. Het personeel is vriendelijk en het is niet prijzig vergeleken wat je krijgt. Het is een leuke plek om gezellig en lekker te eten.

28 januari 2015 beoordeeld

heel gezellig restaurant met ruime parking. Je krijgt de mogelijkheid om de gerechtjes in 'tapahoeveelheid' te bestellen, waardoor je heel veel verschillende dingen kan testen. Stuk voor stuk waren de tapas overheerlijk!
Bediening is ook heel spontaan en vriendelijk.
Veel meer gerechtjes besteld dan gepland omdat het zo lekker was, maar de rekening viel reuzegoed mee! Waarschijnlijk het beste restaurant van Nelspruit en omgeving, dus reserveren is een must!

22 december 2013 beoordeeld

Onze eerste avond in Zuid-Afrika en TripAdvisor leidde ons reeds naar een schitterend restaurant. Nog moe van de reis, kozen we enkel voor diverse tapas die we zouden delen. En die waren super! Zeer hoog niveau! Een absolute aanrader!

Reizigers die Saffron Restaurant bekeken, bekeken ook

Nelspruit, Mpumalanga

In Saffron Restaurant geweest? Deel je ervaringen!