“Gastvrijheid”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

18 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Gastvrijheid ”
Beoordeeld op 28 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

De gastvrouw was vriendelijk voorkomend en volledig. Het appartement had alle voorzieningen die we wensten. De locatie is vlakbij een supermarkt en benzinestation. Maar echt in een woonwijk waardoor het erg rustig was in de nacht. Zeker een appartement om aan te bevelen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 okt 2016
Thank you Jos for your review, we appreciate it and hope you enjoy your vacation in SA.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren