• Inclusief ontbijt
Barnstormers Rest(Malelane)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 155 per nacht.

Cycas Guest House(Malelane)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Rio Vista Lodge(Malelane)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hhusha Hhusha(Malelane)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bezuidenhout Guest House(Malelane)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hennies Rest(Malelane)(Heel veel waar voor je geld!)
Buhala Lodge(Malelane)
  • Zwembad
26 augustus 2015 beoordeeld

Grotere Lodge maar zeker van alle faciliteiten voorzien voor stellen en zeker ook gezinnen. De kamers zijn prima verzorgt en het zwembad is aangenaam. Teens ons verblijf was er geen service bij de bar wat jammer was maar voor de rest goed. Het terras aan het einde van de dag vereist wel even insmeren want de muggen waren erg actief.

Verbleef: april 2015
GMPKL, General Manager van Pestana Kruger Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2015

Dear Rob H

Thank you for your feedback, your comments about the poor Bar service have been addressed and will be monitored closely by the relevant Management.

13 oktober 2013 beoordeeld

Mooie Lodge op uitgestrekt, heuvelachtig terrein. Helaas kregen wij een kamer, waarvoor wij een trap op moesten. Voor ons minder geschikt. De kamer zelf was ruim, met een prachtig uitzicht op de rivier. We zagen een kudde olifanten, allerlei vogels en krokodillen. Zeer de moeite waard. Onpersoonlijke service en matig eten.

Verbleef: september 2013, reisde met een partner
26 december 2012 beoordeeld

Goed hotel maar kent door grote omvang geen warme ontvangst. Prachtig uitzicht. Buffet is redelijk van kwaliteit bij zowel ontbijt als diner. Kamers ruim en kompleet. De veranda over de rivier is een mooie plek om heerlijk de bush in te turen of de over de rivier te kijken. Een fijne afsluiting na een dag Kruger.

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
13 december 2012 beoordeeld

Goed hotel, mooie lodges verspreid over terrein. goede bedden, prima service en diner in buffetvorm was uitstekend. uitgelezen uitvalsbasis voor safari in kruger park. je komt al helemaal in de natuurstemming als je op de veranda over de rivier kijkt. we troffen het dat een aantal nijlpaarden het een prima stek vonden om zich vanmaf het terras te laten bewonderen. we hadden de vroege ochtend safari en kregen vanuit hotel een voortreffelijk ontbijt mee voor onderweg. kom er zeker nog eens terug. goede swimming pool, apen op het terrein , gastvrij en behulpzaam personeel

• Verbleef: november 2012, reisde met vrienden
24 juni 2012 beoordeeld

Het huisje met rieten kap was mooi modern ingericht, sfeervol en schoon. Heerlijk bed. Goed werkende airco. Lekkere stoelen op de veranda. Het restaurant was goed.
We moesten wel even moeite doen om te melden dat we er wilden blijven slapen.

• Verbleef: september 2011, reisde met een partner