“Ochtend en nacht safari”
Beoordeling van Kruger Adventure Safaris

Kruger Adventure Safaris
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 99,07*
Vanaf
Full-Day Big 5 Safari van Hazyview
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Vervoer in Hazyview
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Mooie ervaring . Helaas niet alle 5 kunnen spotten., maar dat werd al gezegd... Luipaard is het moeilijkst :-) . Verder genoten van zowel zonsopgang als - ondergang! Wel koud, maar gelukkig lagen er dekens in de jeep..

11 november 2017 beoordeeld

De eerste gamedrive vanuit Rissington Inn was goed georganiseerd en prettig uitgevoerd door Derk. Veel wild en in grote verscheidenheid op deze dag gespot. Geweldige herinneringen.

14 oktober 2016 beoordeeld

De ranger/gids was veel te laat op de afspraak en deed niet de minste moeite om op zoek te gaan naar de dieren.

kruger23, Owner van Kruger Adventure Safaris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Dear Guest,

I believe that you have made an error and posted the review on the wrong page. This is 'Kruger Adventure Safaris'. we are a private company. Our guides name is Steven.
Could you please correct this by asking TripAdvisor to remove this comment?

Thank you

3 augustus 2016 beoordeeld

De eerst ervaring met wildparken in Z.A. wat hebben we veel gezien en wat wist de gids veel te vertellen. Prachtig!

Bekijk meer beoordelingen
21 januari 2016 beoordeeld

We zijn met eigen auto door het Kruger Park gereden en dat is erg fijn, want we konden stoppen waar, wanneer en hoelang we wilden. We hebben er gelukkig veel gezien de Big 5 hebben we daar voor het eerst gezien. Top zeker een aanrader als je in Zuid Afrika bent.

Reizigers die Kruger Adventure Safaris bekeken, bekeken ook

In Kruger Adventure Safaris geweest? Deel je ervaringen!