Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (325)
Beoordelingen filteren
325 resultaten
Waardering van reizigers
65
141
69
34
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
65
141
69
34
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 325 beoordelingen
18 februari 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt even buiten Hazeview, 25 minuten rijden van de Phabeni en Numai gate die toegang geven tot het Krugerpark.
We hadden een prachtige grote kamer met zitgelegenheid.
Het rook er alleen naar boenwas (insecten verdelgingsmiddel) maar dat was ook wel nodig om alle muggen in kakkerlakken dood te maken.
Het zwembad met uitzicht is prachtig.
We hebben hier twee keer gegeten in het restaurant maar het was ronduit slecht. Het personeel spreekt slecht engels en de kok is meer ingesteld op het bereiden van een buffet dan op de kaart. De steak was taai en de lamscurry was meer bot dan vlees.
Ook het buffet liet te wensen over.
Bij aankomst werden we bijna overgehaald om via het hotel een game drive te reserveren, maar doordat we goed geïnformeerd waren over de kosten hiervan hebben we dit niet gedaan. Zij vragen 300 rand extra pp ( 21 euro) om dit voor jou te regelen. Ik vind dit geldklopperij en uiteindelijk worden de toeristen toch hiervan op de hoogte gehouden door bv beoordelingen op tripadvisor. Je kunt het beter boeken in een van de camps in het krugerpark of bij de receptie zeggen dat je dit te duur vindt. Een game-drive incl ophalen en fee voor het park kost ongeveer 1000 rand.

  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Desi46
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Glenys D, General Manager van Protea Hotel by Marriott Hazyview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017
Google-vertaling

Dear Desi46

On behalf of the entire TEAM at the Protea Hotel by Marriott Hazyview, we sincerely thank you for informing us of the various service issues experienced while staying at our hotel. I would like to offer you my sincere apologies for the various operational lapses and I can assure you .

Guest feedback forms a vital part of our business and the input we receive from our guests is imperative for us to ensure that your expectations are being met and exceeded.

Your experience of the service delivery overall most certainly does not reflect the high standard that Protea Hotel by Marriott Hazyview is usually proud to offer. We continually strive to deliver excellent GUEST service and ongoing training will be done with all of our STAFF and Management to address these matters.

Please do accept our sincere apologies and your interest and concern are much appreciated. I do hope you will allow us the opportunity to be of service to you again and welcoming you to the Protea Hotel Hazyview soon.

Yours sincerely
Glenys Du Pont • General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij sliepen er een nacht op onze rondreis.
We kregen een upgrade naar een groot appartement met 2 badkamers en een buiten douche. Goed verzorgd!
We hebben er ook lekker gegeten n restaurant is gezellig aan heg zwembad.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Bedank Lea D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 maart 2016 beoordeeld

Hotel bijna aan eind R40 juistvoor Hazyview. Prima locatie voor toegang tot Kruger - Numbi gate op 25 minuten - of trip in omgeving. Ruime kamers met goede faciliteiten, groot zwembad en mooi uitzicht omdat hotel op heuveltop ligt. Wifi erg beperkt, en niet altijd beschikbaar en alleen op terras.
Vriendelijke staf, buffet niet geweldig maar desserts uitstekend.

  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank worldtraveller046
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Glenys D, General Manager van Protea Hotel by Marriott Hazyview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016
Google-vertaling

Dear Worldtraveller046

Thank you for taking the time and effort to provide us with your feedback on your recent stay at Protea Hotel Hazyview. We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can.

Please accept my sincere apologies in regards to our food not meeting your expectations we have taken note of this and we have put more training in regards to the best standard of food to be served to our clients at all times. Regarding the internet and Wi-Fi this is something that we are working on to improve.

We do appreciate your positive comments regarding the rest of the hotel and assure you that we are always striving to improve our standards.

We look forward to welcoming you to Protea Hotel Hazyview and to hearing from you again!

Kind Regards
Glenys du Pont

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 maart 2016 beoordeeld

De kamers waren schoon en comfortabel. Het personeel beleefd en behulpzaam.Het restaurant is uitstekend van kwaliteit en de menukaart uitgebreid en het eten is heel smakelijk. Vanaf de voorkant hebben de kamers uitzicht op zee,heel gezellig. Er is een aparte zit in de kamer zodat je naar buiten kunt kijken.

Kamertip: Achterzijde rustig? Voorzijde hoor je de zee.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank schooljuf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Glenys D, General Manager van Protea Hotel by Marriott Hazyview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016
Google-vertaling

Dear Schooljuf

Thank you for taking the time to write your positive review on Trip advisor it is truly appreciated as GUEST feedback is imperative for us to ensure whether or not we are meeting and exceeding our GUESTS' expectations.

Thank you for assisting us in our ongoing drive for quality and enabling us to improve the hospitality offered to our guests. I do hope you will allow us the opportunity to be of service to you again and welcoming you to the Protea Hotel Hazyview soon.

Kind regards,

Glenys du Pont

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 februari 2016 beoordeeld

Wat een fantastisch hotel, vlak bij het Kruger Park. De kamers zijn extreem groot. En de faciliteiten zijn dik in orde. Zeker een hotel om te verblijven. Personeel is extreem service gericht en heel erg vriendelijk.

  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Herjanp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Glenys D, General Manager van Protea Hotel by Marriott Hazyview, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2016
Google-vertaling


Dear Herjanp

Thank you for taking the time to write your review on Trip advisor, and also for your words of appreciation about your recent stay at Protea Hotel Hazyview We are delighted to receive your compliments regarding the staff service and we will certainly congratulate them.

Meeting and exceeding GUESTS' expectations can only be achieved through efficient and friendly, personalised service. GUEST feedback is imperative for us to ensure whether or not we are meeting and exceeding our GUESTS' expectations. We need to know when we have done right, but more importantly, when we have done wrong! Your feedback has therefore been truly invaluable to us.

We do appreciate your positive comments regarding the rest of the hotel and assure you that we are always striving to improve our standards. Please feel free to contact me personally for any assistance you may require from our side in future. We look forward to welcoming you to Protea Hotel Hazyview and to hearing from you again!

Kind Regards
Glenys du Pont

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken