Game drives at Phalaborwa Gate in Kruger National Park
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rondreis Johannesburg - Kaapstad

Heerlijk verblijf in Timbavati wat op 10 km afstand ligt van ingang Krugerpark. Veel wild en goed ... meer lezen

Beoordeeld op 18 juni 2018
badmuts1960
Almere, Nederland
(ont)spannende ervaring.

Een game drive is altijd een beetje geluk hebben. Maar als je weet dat het Krüger Park even groot ... meer lezen

Beoordeeld op 5 januari 2018

Volle dag Kruger Safari
7 beoordelingen
vanaf US$ 80,50
Beoordeeld op 29 maart 2017

Het is een mooi park, maar wel erg toeristisch, Zeker als jet het vergelijkt met bijvoorbeeld Hluhluwe. Maar desalniettemin erg veel verschillende dieren gezien. Nadeel aan Krugerpark is dat het door de vele regen erg goed begroeid is. Daardoor zijn dieren wat lastiger te spotten. Maar met een goede gids kom je een heel eind.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 28 maart 2017

Vlakbij vind je de Sable dam, Lethaba restcamp aan de rivier gelegen, mooie loops en veel wildlife. Wild dogs, lion, leopard, buffalos, impala, warthog, zebra, giraffe.. you name it!

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 3 januari 2017

Beste tijd voor een gamedrive in mijn beleving is november. Het zuiden van het park meer diversiteit aan wild.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 20 oktober 2016

We hebben veel dieren gezien tijdens onze Game Drives. Mooi gebied. Zorg wel dat je heel vroeg vertrekt want dan zie je het meeste.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2016

Fantastisch! Zeker doen met de ervaren Ranger, Donavan.
Ook de wandeling is een prachtige ervaring, wel vanaf 12 jaar (helaas geen uitzonderingen).

Datum van activiteit: juli 2016