“Ga met eigen auto! ”

Game drives at Phalaborwa Gate in Kruger National Park
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 dingen om te doen in Nationaal Park Kruger
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch in Letaba en geniet vh adembenemende uitzicht! De zijwegen zonder asfalt zijn goed te doen met een gewoon klein autootje. Volg niet de stoet auto's! Ga direct bij de ingang linksaf. Op deze weg zaten veel dieren bij de Shid Zivaneni ( zie plattegrond in boekje)
Tip: ga met eigen auto in het krugerpark dan zie je heel veel dieren. Je volgt dezelfde wegen als de ganedrives... koop wel het infoboekje met plattegrond vh park. Als je graag een gamedrive wil doen boek deze dan direct bij de rangers bij de ingang dat scheelt heel veel geld. Aan het eind vd middag komen alle dieren meer tot leven. Je hoeft dus niet persé om 6 uur s'morgens bij de poort te staan. Wij deden op aanraden van een ranger, een avond gamedrive dan heb je meer kans op de roofdieren doordat je met schijnwerpers schijnt en de reflecterende ogen ziet weet je waar de dieren zitten

29 maart 2017 beoordeeld

Het is een mooi park, maar wel erg toeristisch, Zeker als jet het vergelijkt met bijvoorbeeld Hluhluwe. Maar desalniettemin erg veel verschillende dieren gezien. Nadeel aan Krugerpark is dat het door de vele regen erg goed begroeid is. Daardoor zijn dieren wat lastiger te spotten. Maar met een goede gids kom je een heel eind.

28 maart 2017 beoordeeld

Vlakbij vind je de Sable dam, Lethaba restcamp aan de rivier gelegen, mooie loops en veel wildlife. Wild dogs, lion, leopard, buffalos, impala, warthog, zebra, giraffe.. you name it!

3 januari 2017 beoordeeld

Beste tijd voor een gamedrive in mijn beleving is november. Het zuiden van het park meer diversiteit aan wild.

Bekijk meer beoordelingen
20 oktober 2016 beoordeeld

We hebben veel dieren gezien tijdens onze Game Drives. Mooi gebied. Zorg wel dat je heel vroeg vertrekt want dan zie je het meeste.

Reizigers die Game drives at Phalaborwa Gate in Kruger National Park bekeken, bekeken ook

Nationaal Park Kruger, Zuid-Afrika
Nationaal Park Kruger, Zuid-Afrika

Sabi Sand Game Reserve, Nationaal Park Kruger

In Game drives at Phalaborwa Gate in Kruger National Park geweest? Deel je ervaringen!