“Adembenemende plek!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Mark v
1 beoordeling
“Adembenemende plek!”
Beoordeeld op 27 februari 2018 voor een verblijf in januari 2018

Geweldige ervaring! Bij aankomst waren we gelijk verrast over de goede ontvangst en de vriendelijke mensen. De villa is adembenemend, er zijn we weinig plekken waar je de zon zo mooi kan zien ondergaan om deze de volgende morgen weer te begroeten met de schuifdeuren open en een ontbijtje op de bank. 's Middags een rondje fietsen over Zandspruit om spontaan wat zebra's en een giraffe te spotten, het kan allemaal! Een ervaring om nooit te vergeten!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren