“Fantastisch - hier gaan we nog eens terug”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
nelet921
Zutendaal, Belgium
2 beoordelingen
“Fantastisch - hier gaan we nog eens terug”
Beoordeeld op 13 augustus 2016 voor een verblijf in april 2015

Mooi, groot en comfortabel vakantiehuis met de nodige luxe (privé zwembad, afwasmachine, wasmachine, droogkast, BBQ ...) met een prachtig uitzicht. Gelegen midden in Zandspruit Bush waar je tijdens een wandeling op het domein veel (niet gevaarlijk) wild (oa. giraf, zebra, impala, wildebeest (gnoe) ...) kan tegenkomen. Ook gewoon vanop het terras kan je wilde dieren spotten. Onthaasten is hier dan ook geen enkel probleem.

Alles werd netjes gehouden voor ons, het beddengoed werd gewassen en terug op de bedden gelegd, er waren voldoende handdoeken.

Hoedspruit (met voldoende restaurants en winkels) is op slechts enkele minuten gelegen. Zeker de wild platter gaan proeven bij The Hat & Creek!

Goede uitvalsbasis voor verschillende uitstappen. Panoramaroute, Kruger Park (op slechts een klein uurtje). Mogelijkheid om een luxe game drive in Kapama Game Reserve (big 5 park) te boeken met high tea, sundowner en diner. Zeker een aanrader.

Een goede ontvangst door Sue, bij haar kan je met al je vragen terecht. Zij heeft voor ons oa. de game drive in Kapama geregeld.

Absoluut een plaats om zeker nog eens terug te keren.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: alles
Minpunten: niets
Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
13 aug 2016
Dag Nele, hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je er zo van genoten hebt.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren