“Geweldig”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Geert d
1 beoordeling
“Geweldig”
Beoordeeld op 28 januari 2018 voor een verblijf in december 2017

Na een bezoek aan het Krugar park wilde wij onze vakantie afsluiten met een paar dagen strand, zon en een mooie B&B
Ballito heeft prachtige stranden en veel leuke restaurants en kroegen.
Wij sliepen in Jakitas B&B. Dit is echt een paradijsje, mooie kamers met eigen badkamer en een schitterende tuin met zwembad en uitzicht op de zee. Het verblijf hier was geweldig. Zeker een aanrader!!!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 jan 2018
Thank you so much for the review. We look forward to hosting you on your next trip back to SA. There is indeed much more to each area of Kwa Zulu Natal that one doesn't often have the time to explore. Until next time "Tot Ziens" :-)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren