“Heerlijk!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Erg lekker eten, snel geserveerd en erg vriendelijk personeel. We werden heel goed geholpen door Allen, heel erg bedankt!

Datum van bezoek: september 2019
MeshN69, Owner van The Little India Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you

10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! We aten de tikka chicken massala met garlic naanbrood.
Heerlijk en een fijne sfeer. Zeer net en verzorgd.

Datum van bezoek: juni 2019
MeshN69, Owner van The Little India Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Thanks Wendy!

15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekker eten hier! Zeker de moeite waard om langs te gaan. Wij werden bediend door een vriendelijke man genaamd Jaya die ons goed heeft geholpen. Top eten!

Datum van bezoek: mei 2019
MeshN69, Owner van The Little India Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2019

Thank you!

20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Delicious food and pleasantly served. A super tip for foodlovers. We hebben dit restaurant te laat ontdekt, maar de herinnering blijft TOP.

Datum van bezoek: februari 2019
MeshN69, Owner van The Little India Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2019

Thanks Paul

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed Indiaas eten! De ober deed ook goede suggesties over wat lekker voor ons zou kunnen zijn in verband met de pittigheid en de hoeveelheid. En dat sloot heel goed aan bij onze smaak!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die The Little India Restaurant bekeken, bekeken ook

Durban, KwaZoeloe-Natal

In The Little India Restaurant geweest? Deel je ervaringen!