“Super”

Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, snelle bediening, vriendelijke bediening en de ribjes waren PRIMA. Zeker niet duur. Echt een aanrader

Datum van bezoek: mei 2018

2 november 2017 beoordeeld

De ontvangst en bediening was vriendelijk. De keuze op de kaart is uitgebreid (maar verlang toch niet te veel van Amerikaanse restaurants als je Europese resto's gewoon bent). Al bij al een faire prijs/kwaliteit en goede maaltijd

Datum van bezoek: september 2017
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij hadden de ranch cut en cowboy cut. Beide werden geserveerd met een salade (verrassend lekker), aardappelvariant en cowboy beans. Broodjes met boter vooraf, water en 2e glas cola werden niet in rekening gebracht. Porties waren zo groot dat we helaas geen ruimte meer hadden voor een toetje. Kosten totaal (excl fooi): 55 dollar. Reserveren was niet nodig.

Datum van bezoek: september 2017
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we de fastfood zat waren via Tripadvisor dit restaurant bezocht vanwege de recensies. Op zich een leuke entourage en echt een western beleving met in het midden pool biljarts en te harde rock muziek. De naam steakhouse maakt het waar want steak was goed en niets op aan te merken. Helaas waren de overige gerechten zeer matig wat jammer was en niet volgens beschrijving geseveerd. USA en culinair gaan niet samen en dat was hier zeker het geval.

Datum van bezoek: juli 2017
18 januari 2017 beoordeeld

Steakhouse aanbevolen door de eigenaar van ons motel El Travatore. Een beetje een cowboy uitstraling, en leuk aangekleed. Heerlijk gegeten, en daarbij zat ook de grote steak die we daar zeker moesten gaan eten!

Datum van bezoek: september 2016

In Dambar & Steak House geweest? Deel je ervaringen!