“Standaard”

Geclassificeerd als nr. 13 van 494 Restaurants in Sandton
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bar met een goed aanbod. Internationaal concept. Kwaliteit van het eten is goed, de burger was lekker

Datum van bezoek: maart 2018
HardRockCafeSA, Guest Relations Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Good day Jarno d,
Thank you for your 4* review! We are so pleased to hear that you had a good burger and that you enjoyed the bar area. We look forward to rocking with you again in the future.

19 februari 2018 beoordeeld

Leuk restaurant in het betere deel van Johannesburg. Heerlijk gegeten. En vriendelijke bediening door Moses. Een aanrader.
Als je in alle rust wil eten moet je hier niet zijn. De muziek staat erg hard. Geen rustig plekje te vinden. Maar dat past in het concept blijkbaar.

Datum van bezoek: januari 2018
HardRockCafeSA, Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Hi Craanen,
Thank you so much for your 5* review. We are happy to hear you liked our food & service, we will surely pass on your kind words to Moses. We will surely look into the sound levels for your comfort and hope to see you rocking with us once again.

13 januari 2018 beoordeeld

Lekkere lunch op.
Gekozen voor de ribs. Zeer lekker. Het vlees viel gewoon van het bot. Precies zoals het hoort.

Als toetje de Home Made Apple Cobbler op.

Datum van bezoek: januari 2018
HardRockCafeSA, General Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Hi Vosk,
Thank you so much for reviewing us. We are happy to hear you enjoyed our Ribs and apple cobbler. We look forward to seeing you rock with us once again.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie vestiging, prima bediening, zeer behulpzaam personeel, prima eten, leuke entourage, winkel erbij. Mooie locatie

Datum van bezoek: september 2017
HardRockCafeSA, General Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2017

Hi,
Thank you so much for your 5* rating. We are happy to hear that you had a great time and enjoyed our Food, Beverage and Service. We wish you a rocking festive season and happy holidays and look forward to seeing you again at our cafe.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds diverse vestigingen van hardrock bezocht maar dit is toch wel een van de mooiere! Is ook pas 4 jaar oud. Heel ruim opgezet en een lang smal terras er voor. We hebben er niet gegeten, maar keuken is bij deze keten bijna overal gelijk.

Datum van bezoek: oktober 2017
HardRockCafeJHB, Guest Relations Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Hi Thera,

thank you for your 4* review. WE're thrilled that you found our cafe to be one of the nicer ones. ;-) I will be sure to pass on your kind words to my team. Be sure to visit us again when you're in the area.

Fijne Dag! :)

Reizigers die Hard Rock Cafe Johannesburg bekeken, bekeken ook

Johannesburg, Greater Johannesburg
Sandton, Greater Johannesburg

Sandton, Greater Johannesburg

In Hard Rock Cafe Johannesburg geweest? Deel je ervaringen!