“Zoals altijd goed”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 januari 2018 beoordeeld

Lekkere lunch op.
Gekozen voor de ribs. Zeer lekker. Het vlees viel gewoon van het bot. Precies zoals het hoort.

Als toetje de Home Made Apple Cobbler op.

Datum van bezoek: januari 2018
HardRockCafeSA, General Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Hi Vosk,
Thank you so much for reviewing us. We are happy to hear you enjoyed our Ribs and apple cobbler. We look forward to seeing you rock with us once again.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie vestiging, prima bediening, zeer behulpzaam personeel, prima eten, leuke entourage, winkel erbij. Mooie locatie

Datum van bezoek: september 2017
HardRockCafeSA, General Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2017

Hi,
Thank you so much for your 5* rating. We are happy to hear that you had a great time and enjoyed our Food, Beverage and Service. We wish you a rocking festive season and happy holidays and look forward to seeing you again at our cafe.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds diverse vestigingen van hardrock bezocht maar dit is toch wel een van de mooiere! Is ook pas 4 jaar oud. Heel ruim opgezet en een lang smal terras er voor. We hebben er niet gegeten, maar keuken is bij deze keten bijna overal gelijk.

Datum van bezoek: oktober 2017
HardRockCafeJHB, Guest Relations Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Hi Thera,

thank you for your 4* review. WE're thrilled that you found our cafe to be one of the nicer ones. ;-) I will be sure to pass on your kind words to my team. Be sure to visit us again when you're in the area.

Fijne Dag! :)

19 september 2017 beoordeeld

De ene Hard Rock café, is de andere. Als je er één hebt gezien, heb je ze allemaal gezien. niks bijzonder dus.

Datum van bezoek: juni 2017
HardRockCafeJHB, Guest Relations Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2017

Hi T,

Thank you for your feedback. We regret that you did not find your visit with us as memorable. We try to create a unique experience for each of our guests when visiting our cafe. We have failed to do so upon your visit. We hope that you will give us a second chance.
Fijne Dag! :-)

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals alle hardrock çafe,s over de hele wereld een echte kroeg goed voor een ieder toegankelijk lekkere bieren en vele andere dranken zat aardig volk binnen gezellig

Datum van bezoek: oktober 2016
HardRockJoburg, General Manager van Hard Rock Cafe Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Hi Biertje!
Thank you for an awesome review. Congratulations on your 39th different HRC venue visit. We are glad to know you enjoyed everything at our cafe. We would love to see you again soon on your next visit.

Reizigers die Hard Rock Cafe Johannesburg bekeken, bekeken ook

Johannesburg, Greater Johannesburg
Sandton, Greater Johannesburg

Sandton, Greater Johannesburg

In Hard Rock Cafe Johannesburg geweest? Deel je ervaringen!