Beoordeeld op 16 juni 2016

Zeer mooi hotel, rustig om te werken.
Perfecte bediening van het personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk.
Beveiliging is zeer goed.
Verschillende eetmogelijkheden, uitgebreide keuze , lekker en niet te duur.

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Hotellier12, General Manager van Hilton Sandton, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2016

Lieber Jan B

Dank für die Zeit nehmen, um auszudrücken, was eine Positive Erfahrung, Sie hatte in unserem Hotel. Wir freuen uns immer sehr über Feedback wie verkaufen wir bemühen uns, den besten Kunden Service und Hotel möglich.
Wir freuen uns herzlich herzlich willkommen zurück in das Hilton Sandton in der Zukunft.

Mit freundlichen Grüßen Gert Venter Hotelmanager

Beoordeeld op 3 mei 2016

We waren er voor een combinatie van zaken en toerisme en hadden een zeer goed gevoel. Er is ruimte voor verbetering, vooral op het niveau van WiFi, internet en IT. Er is een Herz autoverhuurpunt in het hotel, maar je kan niet terplaatse reserveren!

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Hotellier12, General Manager van Hilton Sandton, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016

Lieve johanvo007

Dank u voor de tijd neemt om uw ervaring met ons deelt.

Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons als het hotel mits u met een goed gevoel.

Uw opbouwende kritiek met betrekking tot het wordt gewaardeerd als wij naar uitmuntendheid van de dienst streven.

U moet zitten kundig voor het boeken van een auto via Hertz ter plaatse, zoals Hertz als hun eigen entiteit functioneert, die ik ben niet uitspreken over de vraag waarom u niet in staat waren om te boeken.

Ik hoop dat u uw verblijf bij ons in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten Gert Venter hotelmanager

Beoordeeld op 15 december 2015

Paar nachten geweest, prima service, mooie bar en zeer goed restaurant, ook een speciaal japans restaurant aanwezig met eten aan de plaat. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. In de tuin een prachtig zwembad met een bar erbij ook hier vlotte en snelle bediening.

Kamertip: de business suites zijn uitstekend
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 9 juni 2015

Het uitgebreide ontbijt met veel fruit andere verse producten is een groot pluspunt van dit hotel.
De kamers zijn zakelijk en goed ingericht van alle gemakken voorzien maar niet bijzonder. De staff is uitermate vriendelijk en correct.

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 augustus 2014

Echt een zakenhotel met een inrichting welke dateert uit de jaren 90 en helemaal Amerikaans. Service is goed. Ontbijt is oké. Diner kaart is goed. Het is een hotel dat gunstig ligt voor zaken. Ga hier niet naartoe voor vakantie, zit vol met zakenmensen.

Verbleef: april 2014, reisde voor zaken