Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 227 per nacht.

Hilton Sandton(Sandton)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Rivonia Bed & Breakfast Garden Estate(Sandton)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Indaba Hotel(Fourways)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 325 per nacht.

Cancelon
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

Sandton Sun(Sandton)
Gratis annuleren tot 28/07
8 augustus 2016 beoordeeld

Prima hotel voor zowel de zakenreiziger als voor vakantie. Het hotel ligt midden in de mooie wijk Sandton en de uitvalswegen zijn op minder dan 5 minuten van het hotel. Prima kamer, ruim, lekker bed en de faciliteiten van het hotel (restaurant, gym, etc) zijn meer dan prima

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
General M, General Manager van Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Dear Harm-Jan W

Thank you very much for the great review. We are really pleased that you found the location of the hotel excellent, being the most centrally located hotel in Sandton does provide certain perks.

The Radisson Blu Hotel Sandton takes pride in the comfortable elegance we have to offer our guests from our rooms to our slick and stylish Vivace Bar & Restaurant and we are extremely glad we were able to share that experience with you.

Thank you very much for staying with us and we really look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Hotel Sandton in the very near future.

Kind regards,

16 november 2015 beoordeeld

Wij hebben hier de eerste twee nachtjes geslapen na aankomst in Zuid Afrika. Dat was heerlijk bijkomen na een lange vlucht. De kamers zijn ruim en schoon en er gaat een pendelbus op en neer naar de vlakbij gelegen Sandton Mall, maar deze pendelbus heeft ons ook twee keer op een andere plek afgezet toen we daarom vroegen (scheelt weer een taxi). Onbijt was erg uitgebreid en lekker.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
29 oktober 2015 beoordeeld

Ik was hier voor een zakelijke trip van 1 week. Prima hotel met schone kamers, goede wifi, lekker ontbijt en de ligging in Sandton is top.

Er gaat een gratis shuttle bus naar Nelson Mandela Square, waar een aantal goede eettentjes zitten.

De fitness/zwembad is heel netjes, zelfs een 'indoor running track' van 250m op de 12 verdieping, heel tof.

Voor zakelijk bezoek echt top! Wel vond ik de services die ze aanboden best prijzig (denk: taxi, trips in het weekend). Ook de service van de receptie was niet altijd top, zo heb ik een keer of 3 gevraagd voor een adaptor voor stopcontact - 3x beloofd dat ze deze zouden afgeven - 3x niet gedaan.

Voor de rest super!

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
22 juni 2015 beoordeeld

Een heel mooi en verzorgd hotel, zeer geschikt voor zaken. Degelijk restaurant . Het is echter niet nodig om in het hotel te eten, gezien in de buurt een shoppingcenter is met uitstekende restaurants.

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
General M, Manager van Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2015

Good Day,

Thank you for taking the time to review your stay at the Radisson Blu Hotel Sandton on TripAdvisor.

Your feedback is extremely important to us and I am delighted to hear that you enjoyed your stay at the hotel including the restaurants around Sandton.

I look forward to being able to welcome you back when your travels bring you back to Johannesburg.

With kind regards,

12 oktober 2014 beoordeeld

Aantal nachten in dit hotel verbleven. Ontvangst is vriendelijk, parkeren gratis in de grote parkeergarage. Echter kregen we aanvankelijk een kamer die al in gebruik was (!), daarna snel een andere op de bovenste etage van dit hotel. De kamer was duidelijk voor 1 persoon opgemaakt, met 1 kleine en 1 grote handdoek, 1 flesje water etc. Dit was vanaf dag 2 opgelost toen we dit aan hebben gegeven. In de badkamer hing een rooklucht gedurende ons hele verblijf, waarschijnlijk doordat de rookkamers gebruik maken van dezelfde luchtschacht, toch jammer. Wat verder opviel is dat je vantevoren in moest schatten wat je zou gaan nuttigen qua drankjes en eten tijdens je verblijf, dit diende vantevoren betaald te worden middels creditcard, dit had ik nog nooit meegemaakt. Lijkt op een stukje argwaan.

Verder eigenlijk niets dan goeds over dit hotel:
+ Goed en volledig ontbijt
+ Mooie aankleding hotel en kamers, ruim en mooi uitzicht
+ Zeer grote en mooie fitness (Platinum fitness), echt mooiste waar ik ooit geweest ben, met binnen zwembar
+ In het zelfde gebouw als het hotel zitten een BMW M-dealer, een McLaren dealer en Rolls Royce dealer, dus een rondje lopen is zeker de moeite waard!

Kamertip: Kies een hoge verdieping, want wij zaten op de bovenste en hadden al best wel wat lawaai uit de grote hal (galmt), dus kan me voorstellen dat het op de onderste verdiepingen toch lawaaierig is
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
General M, Manager van Radisson Blu Hotel Sandton, Johannesburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2014

Good Day,

Thank you for taking the time to review your stay on TripAdvisor.

I appreciate your feedback and will pass on your comments to my team.

We are situated in a lovely part of Sandton and I am happy to hear that you were able to go for a walk and enjoy the sights and sounds of Johannesburg.

I do hope that you will consider us again on your next visit to Johannesburg.

With kind regards,