“Fransachtig”
Beoordeling van The Bull Run Restaurant

The Bull Run Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 459 Restaurants in Sandton
Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
28 oktober 2017 beoordeeld

Redelijk verzorgd restaurant in Protea hotel.
Aardige bediening, redelijk food kwaliteit. De door hun gepromood Eisbein valt een beetje tegen

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al diverse keren bij the Bull Run geweest. Elke keer weer goed. Als je van een lekkere steak houdt, ben je hier op het goede adres! Jammer van de enorme bouwput naast het restaurant.

28 november 2016 beoordeeld

Een perfecte Fillet steak, frietjes en snelle bediening. Andere gasten bestelden een Ostrich steak, deze was ook prima.

26 oktober 2016 beoordeeld

De Bul Run is perfect gelegen op Maud Street in het hartje van Sandton. Het restaurant heeft een prima kaart met vlees en visgerechten. Het is mogelijk om zowel binnen als op het terras te eten. Het zakencentrum van Sandton is vlakbij en dat maakt dat de ambiance van dit restaurant erg gezellig is. De bediening is goed en vriendelijk.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren een jaren en het eten is er heerlijk, wat ik ook bestel. Bediening netjes en zeer vriendelijk. Ook een favoriet voor mij!

Reizigers die The Bull Run Restaurant bekeken, bekeken ook

Sandton, Greater Johannesburg

Sandton, Greater Johannesburg
Johannesburg, Greater Johannesburg

In The Bull Run Restaurant geweest? Deel je ervaringen!