Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

3 nachten doorgebracht in dit hotel. Receptie is netjes, maar personeel begrijpt niet alles. Europese namen zijn lastig. De beide liften kraken en piepen. We hadden een kamer aan de achterkant met een heel klein raam? Badkamer heeft een douche in het bad die niet in hoogte verstelbaar is. Warm water is er alleen als het rustig is in het hotel. Kamer is schoon en netjes, maar wel verouderd. Ontbijt is redelijk verzorgd. Kortom een hotel waar de prijs/kwaliteit wel klopt, maar de vraag is of de bedrijfsvoering zo kan worden volgehouden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Typisch stadshotel, eten en ontbijt zijn prima. Kamers gedateerd niet erg sfeervol met weinig ruimte bedden zijn oké, zeker voor een nacht. Koude douche maar dat is bijna overal in Zuid-Afrika zo bleek later tijdens de rest van mijn rondreis

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bezocht als onderdeel van NRV reis , zouden ze niet meer moeten gebruiken. Gedateerd, oncharmant en koude douches. Eten was er prima, zowel omtbijt als diner. De wijk oogt s avonds niet erg gezellig. Kan beter.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Hotel in een drukke omgeving, erg gehorig. Kamers redelijk, badkamer erg klein. Eind juli geweest en is koud in de kamer. Blijken vele verschillende kamers te zijn.
Ontbijt en avondeten kan er mee door. Je kan ook gezellig op het terras zitten voor het hotel. Wifi is niet in de kamer, maar redelijk tot niet in de lobby.

Kamertip: Achterkant is gehorig
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017

De 1e nacht na aankomst in Zuid Afrika voor onze rondreis met ons gezin. De ontvangst en afhandeling aan de receptie was voldoende. De kamers waren verouderd met een matige douche, wel prima bedden. Wifi was beschikbaar, maar niet echt goed. Het avondeten en ontbijt was redelijk tot voldoende. Het hotel ligt in een zijstraat, van de hoofdstraat vandaan. Desalniettemin is er wat omgevingslawaai. We hoorden dat de omgeving niet veilig is om 's avonds over straat te gaan.

Terugkijkend na de rondreis en gebruik te hebben gemaakt van diverse hotels is duidelijk dat er beter aanbod in Zuid-Afrika is, maar dat het ook minder kan. Voor een nachtje op doorreis voldoende dus.

Datum van verblijf: juli 2017