“Heerlijk!”
Beoordeling van Kream

Kream
Geclassificeerd als nr. 6 van 824 Restaurants in Pretoria
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 april 2017 beoordeeld

Restaurant Kream is op bijna alle vlakken nagenoeg uitmuntend. Keurige en attente bieding, lekker, bijzonder eten dat mooi wordt gepresenteerd en ook het restaurant zelf heeft een fantastische uitstraling. Onder ons was een jarige, die - ondanks dat zij geen dessert had besteld - een klein, feestelijk nagerechtje kreeg terwijl zij werd toegezongen. Daarnaast werd er van ons een vrolijke groepsfoto gemaakt die we afgedrukt en al meekregen. Ook apart afrekenen was geen enkel probleem. Top!

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: bij de salade die ik had werd geen brood geserveerd. Dit werd toch een beetje gemist, ondanks dat het gerecht voortreffelijk an sich was.

Datum van bezoek: april 2017

14 november 2016 beoordeeld

Niet het goedkoopste maar wel het beste restaurant in Pretoria. Het eten en de service zijn uitstekend De porties zijn goed van maat en de kok is niet bang voor verrassende combinaties van voedsel Een echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2016
7 november 2016 beoordeeld

Gewoon superlekker eten, prachtig gepresenteerd en een vlotte vriendelijke bediening.
Geen uitgebreide menukaart maar wel voldoende variëteit. De inrichting is mooi en verzorgd.

Datum van bezoek: november 2016
Dewald G, Manager van Kream, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2016

Dear Katrien1974

Thank you for taking the time to review the restaurant. We smile every time a guest leaves the shop with a unforgettable experience. Hope to see you back soon

Kind regards,
Kream Restaurant

29 september 2016 beoordeeld

Zeer goed restaurant, kwaliteit en prijs zijn zeer goed, zeer grote keuze aan wijnen en sterke dranken. Modern interieur, leuke buitenterras.. Typisch modern Zuid Afrikaans klasse restaurant , het bezoeken zeker waard !

Datum van bezoek: september 2016
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kream heeft nog nooit teleurgesteld
Uitstekende bediening en fantastisch eten
Uitstekende wijnen en dat alles voor zeer goede prijs
Echte aanrader

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Kream bekeken, bekeken ook

In Kream geweest? Deel je ervaringen!