Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

Gelogeerd in veel hotels in Afrika en Europa. Maar een klasse als deze is nieuw voor me. Echt alles is top. De prachtige locatie aan de rand van Kaapstad. Dus zonder de drukte. Lanhuis omgeven met prachtige tuin. Wil je de levendigheid van Kaapstad dan ben je er zo net de auto of taxi. Een eigen tuintje aan de kamer met uitzicht op de tafelberg.....de keuken is geweldig. Het meest geweldige eten voor een kleine prijs. Het personeel is top. Helaas geen tijd gehad om de spa te ondervinden. Dan moet dan maar een volgende keer.....

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit prachtige koloniale hotel biedt alles wat je als gast wenst. De geschiedenis, de locatie met uitzicht op TM, de faciliteiten, de bediening. Alles is top. We waren hier privé. Zelfs zakelijk ben ik nooit in zo'n bijzonder hotel geweest. Goede bediening, voortreffelijk en uitgebreid ontbijt. Doen!!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Men kan dit hotel/restaurant in 1 woord beschrijven TOP! Dit op alle gebied: onthaal, interieur, de bediening, het eten was hemels... dit verdient zeker een Michelin ster ... en voor deze luxe betaal je niet veel.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag verbleven hier 2 nachten. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen. De (huur)auto werd voor ons geparkeerd. Het is een groot (redelijk druk) hotel. De faciliteiten zijn echt geweldig. Er is een grote tuin achter het hotel en het zwembad is heerlijk met een prachtig uitzicht op de bergen! De spa is prima met redelijke prijzen. Omdat ik jarig was kregen we champagne op de kamer en een persoonlijk kaartje! We kregen zelfs ook een late checkout toen we uitlegde dat ons vlucht pas laat ging. Top service :)

We hadden een standaard kamer geboekt aan de binnenplaats tuin. De kamer is groot en het bed heerlijk. Het enige minpuntje is de gedateerde badkamer die eigenlijk toe is aan vervanging. Maar de service en de algehele ervaring maken dat ruimschoots goed.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 maart 2016

We zijn hier in januari 2014 geweest en hebben super genoten. Ik heb veel hotels gezien, zakelijk en privé, maar dit was het summum. Grandioos en zeker voor herhaling vatbaar. De service was er zo goed. Hun eigen taxiservice naar de stad of het doen van uitstapjes. Onbeschrijfelijk.

Verbleef: april 2015