“Prima restaurant in de buurt van Oliver Tambo Airpot t in Johannesburg”

Tribes African Grill & Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 1 van 91 Restaurants in Kempton Park
Keukens: Afrikaans, Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overnachting geboekt in een hostel bij het vliegveld, nu nog een fatsoenlijke maaltijd voordat ik 2 maanden in de Bush verdwijn. TripAdvisor geeft Tribes als een goede keuze en dat advies klopt vaak.

Prima steaks, inclusief afrikaans wild. Geen spijt van gehad, en wel zo tevreden dat ik aan het einde van de trip weer terugkeerde hier, maar nu met nieuw opgedane vrienden.

Negeer de toeristische omgeving van het restaurant (nep italiaans) en verschans je in de achterzijde van het restaurant voor meer rust en geniet van de steaks.

Een aanrader wat mij betreft, we hadden een prima avond daar,.

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze rondreis door Zuid Afrika begon in hotel Peermont. Het hotel bestaan uit verschillende complexen waar het casino en de vele restaurantjes het centrale middelpunt vormen. Door het hotel werd ons dit restaurant aanbevolen. En niet vergeefs, want het eten was uitstekend en we werden spontaan aan het tafeltje onthaald door Afrikaanse trommelaars die kort en vrolijk ons kwamen verrassen. Kortom een prima begin van onze vakantie in Zuid Afrika.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden steak en een mix brochette. Fantastisch lekker gegeten! En lekkere wijn en lekkere desserts. Bediening ook zeer goed. Ook vele andere restaurants in de buurt. Alles leek even lekker!

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader na een bezoekje aan het casino. Allerlei Afrikaanse vleessoorten en specialiteiten. Als je niet van gastronomische avonturen houd, kan je er zeker een bijzonder lekkere steak eten. Hou er rekening mee dat de porties vrij copieus zijn. Probeer er zeker de zuid-Afrikaanse wijnen. Binnenin is het veel gezelliger en rustiger. Bovendien zijn de prijzen er zeer redelijk.

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is één van meer dan 30 restaurants in een grootschalig, overdekt complex. De corridors zijn in Italiaanse stijl opgetrokken met o.a. een nep David van Michael d'Angelo op het middenplein. Op de plafonds van de corridors zijn wolkenluchten geschilderd, waardoor je haast het idee hebt buiten te lopen. Het restaurant heeft een prima menukaart met een variateit aan vleesgerechten. En de desserts zijn overheerlijk.

Reizigers die Tribes African Grill & Steakhouse bekeken, bekeken ook

Johannesburg, Greater Johannesburg

Boksburg, Greater Johannesburg
Johannesburg, Greater Johannesburg

In Tribes African Grill & Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!