Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.659)
Beoordelingen filteren
2.659 resultaten
Waardering van reizigers
1.475
884
210
52
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.475
884
210
52
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.659 beoordelingen
23 augustus 2018 beoordeeld

's Avonds laat op het vliegveld van Johannesburg gearriveerd. Via de e-mail een paar dagen voor ons verblijf informatie gekregen over de hotelshuttle. Perfect geregeld vanaf het vliegveld naar het hotel.
Bij aankomst in het hotel snel kunnen inchecken. Onze kamer bleek het bed niet opgemaakt, dus kregen we een suite met excuses.
Gezellige bar en een perfect ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, dit hotel raden we iedereen aan.

  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Aline-0160
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 augustus 2018 beoordeeld

Modern hotel met veel voorzieningen. Ontzettend vriendelijk, behulpzaam personeel. We hebben een uitstapje door hen laten regelen, de kluis krgen we niet open maar binnen de kortste keren was dit opgelost. Grote, schone kamer voorzien van airco, kluisje, koffie, thee, mineraalwater, zeepjes etc, heerlijk bed en douche. Uitgebreid ontbijt-, lunch- en dinerbuffet.

Kamertip: Hoekkamers zijn extra groot
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Lion B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je s avonds laat arriveert in Johannesburg, is het heel aangenaam dat je veilig met de hotel shuttle wordt opgehaald. De kamers zijn heel groot en mooi ingericht, ontbijt voortreffelijk en s morgens kan je opnieuw met de shuttle naar de luchthaven om je rental car op te halen

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Bedank Linda B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 februari 2018 beoordeeld

Mooie, ruime, schone kamer met goed bed. De slecht werkende airco was dan wel jammer, evenals het onvriendelijke personeel bij de receptie. Ander personeel zeer behulpzaam en vriendelijk!
Goede transfer van het vliegveld naar het hotel (per shuttlebusje) en bij de receptie heeft men voor ons een betrouwbare, aardige taxichauffeur geregeld om ons naar het station van Johannesburg te brengen.

  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank marikeg2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sefton C, General Manager van Premier Hotel OR Tambo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2018
Google-vertaling

Dear Esteemed Guests- marikeg2018,

Good day to yourselves, and we hope that you are both very well.

Many thanks for your constructive and honest feedback, it is truly appreciated.

I would like to profusely apologize for the matters that you were exposed to, for which there is absolutely no excuse, and which is furthermore totally unacceptable.

I am truly sorry that the matters were not brought to managements attention during your very short visit, which would have allowed for us to take immediate corrective action, and furthermore ensuring that your stay would have been a far more favourable one.

We truly hope that this will not discourage yourselves from visiting our property in the future, and in the event that you should wish to visit our property, please would you kindly contact me direct, so that I may personally rekindle your faith in ourselves.

My contact details read as follows:

Landline: 011 393 8000.
Cell Phone: 083 346 4234.
e-mail address: sefton.c@premierhotels.co.za

Once again many thanks from the Premier Hotel O.R. Tambo Airport Team, and may we wish both yourselves and your Families a glorious 2018.

Kind regards,
Sefton and Team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ruim 10 uur vliegen is dit hotel een prima plek om weer even op adem te komen. Shuttles vertrekken vanaf de busterminal. Let op want er staat vaak een rij maar die is voor verschillende hotels dus meld je als je het Premier busje ziet.
Ontvangst in het hotel had wat vriendelijker gekund.
Bedden prima. Douche overheerlijk. Zeer nette kamer. Ontbijt hebben we niet meegemaakt. Werd wel als doosje meegegeven maar was zeer pover (pakje drinken, 2 ham kaas sandwiches, sinaasappel en energiereep).
Terug naar t vliegveld via de shuttle, prima service.
Al met al prima om nachtje te doen na vlucht op Johannesburg.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Bedank Anita B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sefton C, General Manager van Premier Hotel OR Tambo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017
Google-vertaling

Dear Esteemed Guests- Anita B,

Good day to both you and your Family and we hope that you are all very well.

Many thanks for your constructive and honest feedback, it is truly appreciated.

I would like to profusely apologize for the disturbing matters that both you and your Family were exposed to, for which there is absolutely no excuse, and which is furthermore totally unacceptable.

I am truly sorry that the said issues were not brought to managements attention during your very short visit, which would have allowed for us to take immediate corrective action, and furthermore ensuring that your stay would have been a far more favourable one.

Please be assured that the said matters have been discussed with management, so that we may ensure that the same is not repeated in the future.

We truly hope that this will not discourage yourselves from visiting our property in the future, and in the event that you should wish to visit our property, please would you kindly contact me direct, so that I may personally rekindle your faith in ourselves.

Looking forward to your favourable response.

My contact details read as follows:

Landline: 011 393 8000.
Cell Phone: 083 346 4234.
e-mail address: sefton.c@premierhotels.co.za

Once again many thanks from the Premier Hotel O.R. Tambo Airport Team, and may we wish both you and your Family a glorious week and a terrific 2018.

Kind regards,
Sefton and Team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken