Safari Club
US$ 144*
US$ 351*
InterContinental
19 juni 2017 beoordeeld

Eenvoudig en kleinschalig, maar zeer mooie kamers, ruime douche, tv en WiFi aanwezig, zeer vriendelijke eigenaren en personeel, beperkt menu, maar gewoon ook zeer goed eten. Ideaal om na een lange vliegreis uit te rusten en voor de vliegreis terug ook weer je rust te nemen. Kan geen verbeterpunten bedenken. De vliegtuigen vliegen laag over, maar dit was niet hinderlijk.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Safariclubmanager, Manager van Safari Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Good morning
We are so glad you enjoyed your stay with us and we really appreciate you taking time to
write a review.
We look forward to have you stay with us again on your next visit to South Africa

4 april 2017 beoordeeld

heel mooi en verzorgd hotel. Vriendelijke en behulpzame eigenaar en personeel.
Kamers zijn ook mooi ingericht met 2 aparte bedden en voorzien van airco.
Het ontbijt is ook goed verzorgd.
Minpuntje is de omgeving, buiten het complex niet erg veilig.
Maar voor de rest is het echt een aanrader voor een begin van een rondreis of een dagje Johannesburg.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Safariclubmanager, Manager van Safari Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2017

Good morning Ria
Thank you the time taken to post a comment, we really appreciate the feedback from guests as we keep working at improving everyone's stay at the Safari Club.

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle en comfortabele plek om je rondreis door Zuid-Afrika te starten!
Mooie en rustige tuin om na je vlucht bij te komen, de kamers zijn ruim en netjes. Eten 's avonds prima.
Zeer attente eigenaar!

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Safariclubmanager, Manager van Safari Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Good morning Astrid
Thank you for taking time out to post a review of the Safari Club.
We really appreciate when clients make an effort to give us feedback.
Hope you enjoyed the rest of your stay in Southern Africa.

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dichtbij de luchthaven, veilige locatie. Mooi domein, gezellig en comfortabele kamer met televisie en free WiFi.
Vriendelijk en behulpzaam onthaal en lekker eten.
Super gezellige zitruimte.
Auto staat binnen het afgesloten domein.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Safariclubmanager, Manager van Safari Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Thank you very much for taking the time to post a comment.
We are very happy to hear you enjoyed your stay with us and trust you had a great holiday in South Africa

24 januari 2017 beoordeeld

Eerste en enige overnachting in Johannesburg. Vriendelijke ontvangst. Omdat we met 3 kinderen reisden waren er 2 kamers voor ons geboekt, de receptioniste regelde echter voor ons 1 (meer dan) ruime kamer waar we samen in konden overnachten. Super gezellige bar boven om even te bekomen. De eetkamer kan wel wat sfeervolle aankleding gebruiken, de maaltijden zijn sober maar er is verder niets op aan te merken.
De eigenaar haalde voor onze dochters in Johannesburg twee t-shirts van het Hard Rock Café (omdat wij de weg niet vonden en geen tijd meer hadden), die haalden we één week later op toen we van Johannesburg naar Kaapstad vlogen. Hoe sympathiek is dat? Dankjewel!

Verbleef: december 2016, reisde met familie
Safariclubmanager, Manager van Safari Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2017

Good afternoon Nieke
Thank you for your input and time taken to comment.
We have noted your comment about the dinning room and are looking at making it more comfortable . We are going to use softer lighting and change some of the pictures on the wall and maybe change the colour of one of the walls.