“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 5 van 1.464 Restaurants in Johannesburg
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 januari 2018 beoordeeld

Ik heb hier een lekkere steak op. Deze had ik rare besteld en dat was hij precies. Het vlees was van zeer goede kwaliteit.

Besteld met piri-piri saus maar deze is nooit gekomen.
De ober had er zeker niet veel zin in.

De eerste keer heb ik een rump steak op. De tweede keer een sirloin.
Beide waren zeer goed. Bij het tweede bezoek was de bediening ook zoals het hoort.

Datum van bezoek: januari 2018

6 september 2017 beoordeeld

Goede menu kaart en voor ieder wat wils. Exellent wijnkaart. Ook een inpandige slagerij. Echt de moeite waard.

Datum van bezoek: november 2016
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot restaurant maar persoonlijke service en excellent eten. De rib eye en ossenhaas waren oprecht top! Echt een aanrader als je van vlees houdt.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima maar groot restaurant op Mandela Square. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart en wijnkelder met duurdere wijnen. Er loopt veel personeel rond en het lijkt dat ze vechten om de tafels. We vroegen informatie over de grote van een stuk vlees, uiteindelijk gekozen voor 350 gram. Het was irritant dat de bediening daarna nog twee keer komt vragen of we niet de 500 gram willen!? Het vlees smaakt prima en wordt goed geserveerd. Over jet algemeen een prima restaurant maar aan de bediening mag gewerkt worden.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin gegeten. Allemaal een voorgerecht en een hoofdgerecht gegeten, een dessert kon er vervolgens niet meer bij. Vlees is echt botermals.

Reizigers die Trumps Grillhouse and Butchery bekeken, bekeken ook

Sandton, Greater Johannesburg

In Trumps Grillhouse and Butchery geweest? Deel je ervaringen!