“Lekker eten in een Afrikaanse sfeer”
Beoordeling van moyo Melrose Arch

moyo Melrose Arch
Geclassificeerd als nr. 27 van 1.386 Restaurants in Johannesburg
Keukens: Afrikaans, Ethiopisch, Marokkaans, Tunesisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in Afrikaanse stijl met Afrikaanse gerechten (wel gecommercialiseerd, dus niet authentiek Afrikaans). Erg lekker gegeten, o.a. carpaccio van springbok, kippenlevertjes en als hoofdgerechten potjies little Karoo vension en oxtail. Gasten konden zich laten voorzien van face-painting en er speelde live muziek. Een zeer geslaagde avond. Komen hier graag terug.

moyo2016, Guest Relations Manager van moyo Melrose Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Thank you for your 5 star review! We're glad you enjoyed your visit and hope to see you again next time.

Warm regards, The moyo team.

10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden op loopafstand van ons hotel Protea Fire and Ice in Melrose Arch. Prima combinatie van Marokkaans en Zuid-Afrikaans eten, de kledij maakt alles extra bijzonder. De akoustiek is niet geweldig maar dat mag de pret niet drukken, wij vonden het in alle opzichte geweldig!

moyo2016, Guest Relations Manager van moyo Melrose Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

Thank-you for reviewing your special visit at our restaurant!

5 januari 2016 beoordeeld

We zijn hier op een oudejaarsavond partij geweest. Eten was redelijk, bediening vlot en vriendelijk.

moyo2016, Guest Relations Manager van moyo Melrose Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2017

Dear Guest, sorry we missed your valuable review! We are delighted to inform you that we are fully active on Tripadvisor and are responding to all customer feedback on this platform. We look forward to hearing from you again soon!

12 juli 2015 beoordeeld

Na even te moeten wachten omdat het er zo druk was, kregen we een tafeltje in een soort grotje. Gezellige plek voor ons tweetjes, met als enige minpunt dat zowat niemand van de bediening je ziet zitten. Maar we hadden tijd... Na een ietwat tragere bediening kwam het eten. Super lekker en enorm veel!
Ook kwam er een zanggroep aan ons grotje zingen. Een speciaal lied dat gebaseerd was op mijn naam... Hoewel we anders niet voor deze commerciële toestanden zijn, was dit een fijne ervaring. Ze zongen zeer goed!
Moyo is een zeer aangename plek waar je lekker kan eten. Je moet enkel een beetje geluk hebben met de juiste bediening...

Lovemoyo, Public Relations Manager van moyo Melrose Arch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2015

Dearest Nele G

Thank you for visiting us, and for your review. We will keep working to ensure that we improve on the service. Please come and visit us again.

Kind regards,

The moyo team

24 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Meestal is het er druk. In het weekend is er 's middags ook een buffet. Ruime lekkere internationale keuze. Muziek,dans,zang zorgen voor de show,. Je kan er ook je gezicht laten "schilderen" voor wie dit wil.
Sfeer is ok, er wordt wel eens een glas enz. vergeten of te vroeg weggenomen (this is Africa). Aan Zoo Lake gelegen waar je ook met een roeibootje op kan. In een groen park met ruime parking gelegen. Er is ook een speeltuin in de buurt.

Reizigers die moyo Melrose Arch bekeken, bekeken ook

Johannesburg, Greater Johannesburg

In moyo Melrose Arch geweest? Deel je ervaringen!