“Goede cocktails - lekker eten - fijn personeel”
Beoordeling van Pata Pata

Pata Pata
Geclassificeerd als nr. 113 van 1.334 Restaurants in Johannesburg
Keukens: Afrikaans
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader voor een groep vrienden. Heerlijk gegeten en lekkere cocktails en shotjes besteld. Bediening was prettig en dacht goed mee met ons! Bedankt

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. Hele fijne sfeer. Vriendelijk personeel. Niet duur! Geweldige taarten. Mooie locatie. Fijne muziek!

15 november 2016 beoordeeld

Heel gezellig , down to earth restaurant. Wij waren met zijn drieën, de enige witte.
Er kwam en life band met xillofoon spelen. Lekker stoofpotje gegeten van ossenstaart met frites . Ook de spare ribs waren goed, doggy-bag mogelijk. Wel een lawaaiige plek, gewoon door de gesprekken van de mensen. Heel gezellige sfeer.

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekkere maaltijd in een gezellig kader.
Ook het ontbijt was in orde!
Wijn tip: Rupert & Rothschild.
Prijs, kwaliteit!

20 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is direct naast het hotel waar we verbleven dus dat beviel goed. 'S avond een tl lampen maar sfeervolle verlichting. De porties waren goed en het eten lekker. De bediening was prima maar was per persoon verschillend.

Reizigers die Pata Pata bekeken, bekeken ook

Johannesburg, Greater Johannesburg

In Pata Pata geweest? Deel je ervaringen!