“Avondje uit”
Beoordeling van Lucky Bean

Lucky Bean
Geclassificeerd als nr. 11 van 1.425 Restaurants in Johannesburg
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ervaring in dit restaurant! Het decor gaf een zeer aangenaam gevoel. De bediening was zeer vriendelijk. En het eten was zowaar nog beter! Een fantastische keuken!

21 mei 2018 beoordeeld

Super vriendelijk ruime keuze
Heel lekker indien je iets niet verstaat qua ingrediënten word je alles vriendelijk uitgelegd
De zuid Afrikaanse wijnen zijn top

19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Johannesburg en met ons drieën lekker gegeten. Struisvogelsteak met Teriyaki, Struisvogelsteak met zure room en slow roasted pork belly met ingelegde rodekool.
We vonden het heerlijk. Vriendelijk personeel.

13 augustus 2017 beoordeeld

Op aanraden van een lokale gids zijn we (5 personen) hier naartoe gegaan, de eerste keer waren alle plaatsen bezet, gelukkig kwamen wij 2 weken later weer in de buurt en hebben wij gereserveerd. Het restaurant zelf is sfeervol en heeft een mooie inrichting. Het personeel is vriendelijk wel vonden wij het vreemd dat wij 3 verschillende waiters hebben gehad (de eigenaar niet meegerekend). Wij bestelden op advies van de medewerkster de zalm, en verder hadden we de steak en de hamburger, een andere medewerkster kwam later melden dat de zalm was uitverkocht, er was nog maar voor 2 personen. Ik bestelde daarop de oxtail, deze wilde ik toch eens proberen.

De kwaliteit en hoeveelheid (zalm) viel ons tegen. De steak hadden we medium besteld maar was well done en niet mals. de zalmmoten waren heel erg dun en de hamburger is meer een steak tartare. De oxtail was prima Lucky bean heeft een fantastische wijnkaart met ook duurdere kwaliteitswijnen. Omdat de recencies op Tripadvisor zo goed zijn hadden wij er meer van verwacht zeker omdat dit restaurant in het hogere prijssegment gepositioneerd is.

20 mei 2015 beoordeeld

Vanavond hier gegeten en is erg goed bevallen! Had de Lam Shank en de chocolade cake na! Heerlijk!!!
Bediening was erg vriendelijk en snel.
Zeker een aanrader!

Reizigers die Lucky Bean bekeken, bekeken ook

Johannesburg, Greater Johannesburg

In Lucky Bean geweest? Deel je ervaringen!