Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (783)
Beoordelingen filteren
783 resultaten
Waardering van reizigers
256
337
118
43
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
256
337
118
43
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 783 beoordelingen
Beoordeeld op 24 november 2015

Kamer was mooi, we hadden 2 tv's met film zenders. De kamers zijn ruim opgezet met een heerlijk bed en goed geïsoleerd met airco. Het ontbijt was overvloedig, voor ieder wat wils. Het zwembad heel mooi, met een mooie plek om te zonnen.

Het enige dat vervelend was was dat mijn pasje voor mijn kamer steeds ontlaadde, waardoor ik tot 2x toe mijn kamer niet meer in kon. Na een 'kruisverhoor' bij de receptie kon dit gelukkig worden opgelost. En de Pickup service van het vliegveld, was te laat. En voor de terugweg hebben we zelf een taxi moeten bellen, omdat ze die vergeten waren een te regelen.

Het hotel heeft veel potentie, maar laat steken vallen. Ik zou niet nog een keer terug gaan naar dit hotel en ook niet aan vrienden aanraden.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben meer uitzicht.
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank inge2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jasantha N, Manager van Crowne Plaza Johannesburg - The Rosebank, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2015
Google-vertaling

Dear inge2015,

Thank you for taking time to tell us about your recent stay at the Crowne Plaza Hotel The Rosebank.
All your feedback is valuable and we would like to take this opportunity to apologise about the inconvenience of the reissuing of your room key and the delay with your Transfer.
This is definitely not the reflection of the service we offer our guests,sadly on this occasion we got it wrong.
We do wish you would return so we can host you again and offer you a memorable stay.

Kind Regards
Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2012

Van Crowne Plaza verwacht je eigenlijk altijd wel het beste, qua service in de restaurants is dit ook absoluut ook. Goede service en zeer attent personeel. Heel vervelend was dat de sterke drank uit mijn minibar gejat was. Uiteindelijk is dit rechtgetrokken op de rekening, maar bij melding is hier geen excuus voor gegeven en leek de receptie ook niet verbaasd. De pickup service van dit hotel van de luchthaven was heerlijk een mooie luxe auto. De return service naar de luchthaven was in een of andere oude bak... heel vreemd aangezien je dezelfde prijs betaald. Ik zou hier niet heen gaan en deze ook niet aanraden aan collega's.

Datum van verblijf: oktober 2012
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AprilF305
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel_Management2010, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Johannesburg - The Rosebank, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2012

Beste April F,

Dank u voor de eerlijke feedback. We zijn erg teleurgesteld om te horen dat we niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen en verontschuldigen ons voor de inadequate manier van handelen nadat bleek dat de sterke drank uit de mini bar verdwenen was. We zullen dit zeker met de relevante teamleden bespreken en zorgen voor verbetering in de toekomst. Uw complimenten wat betreft de service in onze restaurants zal worden gedeeld met de teams!

We hopen u alsnog een keer terug te kunnen verwelkomen tijdens een volgende trip naar Zuid Afrika.

Met vriendelijke groet,

Kathleen Hedges - Guest Relations Manager
Crowne Plaza Johannesburg - The Rosebank

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
muhammad_rawat, Manager van Crowne Plaza Johannesburg - The Rosebank, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
muhammad_rawat, Manager van Crowne Plaza Johannesburg - The Rosebank, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
muhammad_rawat, Manager van Crowne Plaza Johannesburg - The Rosebank, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken