Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 158 per nacht.

The Robberg Beach Lodge(Plettenberg Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 85 per nacht.

Cornerway House(Plettenberg Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 76 per nacht.

Milkwood Manor on Sea(Plettenberg Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Redbourne Country Lodge(Plettenberg Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
T'Niqua Stable Inn(Plettenberg Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Sea Breeze(Plettenberg Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Plettenberg Hotel(Plettenberg Bay)(Heel veel waar voor je geld!)
Tsala Treetop Lodge(Harkerville)
Priceline
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 712 per nacht.

Kurland Hotel(Plettenberg Bay)
Gratis annuleren tot 25/07
Orbitz.com
28 oktober 2016 beoordeeld

Ik verbleef hier 2 nachten tijdens een rondreis. Hotel heeft een goede centrale ligging. De kamer die ik kreeg (214) was een ruimte kamer. De kamer is goed ingericht en de bedden zijn heerlijk en groot. Er is een verwarmingsplaat in de kamer maar deze plaat geeft helaas niet genoeg warmte af, waardoor ik het toch wat koud had. Badkamer heeft een bad met douche erin. Een fijne douche. Shampoo en conditioner beschikbaar in miniflesjes. Helaas was het uitzicht de parkeerplaats en daar kwam regelmatig lawaai vanaf en hoorde ik 's nachts een piepend geluid. Kon niet thuisbrengen wat het was. Er is gratis wifi, ook in de kamers zelf beschikbaar. Was enige hotel op de route die dat had. Restaurant is niet van het hotel zelf. Ontbijt is dan ook niet inbegrepen. Het ontbijt kost 90 rand zonder gebakken ei. Je hebt dan keuze uit brood met beleg of yoghurt met diverse soorten ontbijtgranen. Ook koffie en thee beschikbaar. Voor een gebakken ei betaal je extra. Je krijgt dan wel meteen 2 eieren.

Kamertip: 214 zou ik niet kiezen, geen leuk uitzicht en niet rustig
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen in dit hotel gezeten. Vriendelijk personeel en erg lekker bed. Douches waren een probleem bij meerdere gasten: koud, douche in bad en kraan die niet functioneert en na receptie hier op aangesproken te hebben niet hersteld. Restaurant wat vooral op vis gericht is was wel erg lekker. Goed gegeten met normale porties. Engels ontbijt. Fruit en yoghurt.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
2 december 2014 beoordeeld

Mooie en ruime kamers. Een fantastische keuken met vriendelijke mensen. Het is centraal gelegen in de stad en veel kamers en het restaurant met terras heeft een mooi uitzicht over de baai. Een niet zo'n groot maar beslist een van de betere hotels op onze reis door Zuid-Afrika.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
10 november 2013 beoordeeld

Ruime kamer met balkon en (een beetje) zeezicht, centraal gelegen in winkelstraat met diverse restaurantjes, strand op loopafstand, maar taxi is ook mogelijk en goed te betalen goed restaurant met veel viskeuze, vriendelijk personeel

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
3 juni 2013 beoordeeld

we hebben hier 2 nachten geslapen met een rondreis van Djoser. Goede bedden. Het ontbijt verloopt wat chaotisch (iemand anders runt het restaurantje waar je kan ontbijten en was denk ik niet zo berekend op groepen). Ook moet je apart betalen voor koffie/thee terwijl het een buffet is. Al met al duur. Hebben de 2e dag zelf broodjes gehaald in de supermarkt.

• Verbleef: mei 2013, reisde met vrienden