Beoordeeld op 6 augustus 2019

Dit hotel heeft alles wat je nodig hebt. Prachtig uitzicht, luxe kamers, super vriendelijk en behulpzaam personeel en super lekker eten. ABSOLUUT een aanrader! Wij waren hier maar 1 nacht, ik zou de volgende keer meer nachten boeken om meer van al die luxe te kunnen genieten.

Kamertip: Prachtig uitzicht
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel waar je in de watten wordt gelegd. De service was perfect, ze doen net dat beetje extra. Toen wij aankwamen konden we heel snel onze kamer in ook al waren we er ruim voor de inchecktijd. Daarnaast is het personeel heel vriendelijk en is het uitzicht geweldig. Wij hadden bij de kamer een heerlijk balkon waar je lekker op kon zonnen. Bij het restaurant kan je heerlijk eten. Zowel het ontbijt, lunch als diner is heerlijk. De ligging van het hotel is een perfecte uitvalsbasis om plettenbergbaai, knysna en het tsitsikamma park te ontdekken.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 april 2019 via mobiele applicatie

.. vooral als je een sea view kamer hebt geboekt, maar ook vanaf de terrassen, de bar en gedeeltelijk vanuit het restaurant.
Hotel is een boutique hotel dus dat zegt al genoeg ;-) met heerlijke grote bedden.
Restaurant biedt mooi menu met lekkere, prachtig gepresenteerde gerechten en de bediening is erg vriendelijk.
Klinkt prima, toch ?

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over de baai van Plettenberg. Luxe ingericht. Heerlijk ontbijt.
Je heb wel een auto nodig om naar het strand te rijden. Uiterst vriendelijk personeel. Vooral Beauty heeft ons fatastisch verzorgt.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldig en prachtig verblijf! We kwamen hier na 6 uur rijden aan en voelden ons zeer welkom. Wat een luxe, niet alleen omdat het hotel vrij nieuw is, maar ook door de gastvrijheid van het personeel. De koffers werden naar de kamer gebracht, een heerlijk drankje en snack bij aankomst. Een zalig ontbijt! Alles klopt! Wij zijn hier in de avond ook gaan eten. Ook weer zalig! Wij konden hier helaas maar 1 nacht verblijven aangezien onze planning helemaal vol zat, maar als we nog een keer naar Zuid-Afrika gaan komen we hier zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2018