Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 20 april 2016

wat een leuk karakteristiek hotel is het.. al die oude auto's voor de wigwam tenten die dus hotelkamers zijn.. destijds goed verzonnen, en een absoluut fotostekje ! jammer dat we al geslapen hadden in Winslow anders had ik daar wel willen overnachten.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 30 januari 2016

Natuurlijk was het niet groot maar alles wat je nodig hebt zat erin, toilet, douche zelfs airco. Wel ruim van te voren boeken anders is het vol.
Wij overnachten daar op onze route 66 per Harley motor, geweldig avontuur.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 3 juni 2015

Tijdens onze route 66 reis mocht dit natuurlijk niet ontbreken; overnachten in een "wigwam". Leuk opgezet, eenvoudig, maar van alle gemakken voorzien. Airco en verwarming aanwezig; schoon en verzorgd. Sfeervol; een aparte belevenis! Op het terrein een verzameling oude auto's uit de 50's waar nog aan gesleuteld moest worden, maar dat geeft wel een authentieke sfeer aan het geheel.
De staff in de receptie is wat koel, en is 's morgens nog niet echt bereikbaar, maar de service is OK. Nadeel van de locatie zijn de treinen die regelmatig voorbij komen. Verder leuk om eens mee te maken.

Kamertip: Je kan niet om de langskomende treinen heen; kan je daar niet tegen neem dan oordoppen mee...
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 26 september 2014

Holbrook de Route 66 en dan overnachten in een Wigwam, wat een avontuur.
Een belevenis op zich zelf.
Het is behelpen, maar je gaat terug in de tijd, zo ook de inrichting van de Wigwam.
Alles heel sober, maar wat je nodig heb is aanwezig.
Het enige wat een ellende is, dat is de trein die dag en nacht langs kom,

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 20 oktober 2012

Echt een geweldige locatie met harstikke leuke kamers! Hoe leuk kan het zijn, dat je overnacht in een wigwam! En dat het ook nog eens omringd is met oude amerikaanse auto's, maakt het de sfeer helemaal af. Lekker bed met genoeg ruimte voor 1 nacht! Ik ben zeer tevreden!

Datum van verblijf: oktober 2012